loading...

فیلم باز حرفه ای

یکی از بهترین چیزها در مورد جهان سینمایی مارول ، نحوه جذب بازیگران با استعداد است. MCU مملو از بازیگران برنده اسکار است ، از ویلیام هورت و بن کینگزلی گرفته تا گوینت پالترو و بنیسیو دل تورو. البته وقتی

مل گیبسون

مهزیار تخاصمی بازدید : 52 چهارشنبه 09 بهمن 1398 : 13:23 نظرات (1)

یکی از بهترین چیزها در مورد جهان سینمایی مارول ، نحوه جذب بازیگران با استعداد است. MCU مملو از بازیگران برنده اسکار است ، از ویلیام هورت و بن کینگزلی گرفته تا گوینت پالترو و بنیسیو دل تورو. البته وقتی صحبت از برندگان جوایز آکادمی می شود ، کسی به اندازه آنتونی هاپکینز گرانشی ندارد. هاپکینز که به خاطر نوبت خود به عنوان هانیبال لکر شناخته می شود ، هر آنچه را که در آن قرار دارد شناخته می شود. این مرد چنان استعداد دارد که افسانه لورنس الیویه شخصاً از وی خواسته در سال 1967 به تئاتر ملی سلطنتی بپیوندد - جهنمی از راهی برای شروع کار شما.

 

با چنین پیشینه چشمگیر ، هنگامی که هاپکینز موافقت کرد به عنوان اودین ، ​​پدر ثور و پادشاه آسگارد به عضویت در MCU بپیوندد ، یک کودتای واقعی بود. اما در حالی که به نظر می رسد او انتخابی آشکار برای این نقش است ، او تنها بازیگر نقش اول مرد برای بازی در آلپوم نبود. در مصاحبه با گاردین ، ​​گیبسون توضیح داد كه از او خواسته شده است كه اودین را بازی كند ، اما به طور دقیق گفت: "من این كار را نكردم."

 

گیبسون فراتر از آن نرفت و در نگاه اول ، ستاره عمل یک بازی عجیب و غریب برای بازی با خدای باشکوه نورس است. به عنوان یک بازیگر ، گیبسون معمولاً با مکس راکاتانسکی ساکت یا مارتین ریگ مانیک همراه است. با این حال ، او هیچ غریبه ای از نثر عالی Asgard نیست ، که از عملکرد وی در هملت Franco Zeffirelli به ستایش رسیده است. در اوایل تئاتر ، گیبسون همچنین در نمایش هایی مانند رومئو و ژولیت ، ادیپ و هنری چهارم ظاهر شد. با این پیش زمینه ، گیبسون احتمالاً با گفتگوی اشرافی اودین احساس راحتی می کرد. البته با وجود همه جنجالهای پیرامون این بازیگر ، احتمالاً بهترین کار برای MCU بود که گیبسون قسمت را رد کرد.

 

جسیکا Chastain

گتی ایماژ

 

به کارگردانی فیلم غیرقابل توصیف Shane Black ، Iron Man 3 دومین فیلم پرخاصیت داخلی سال 2013 بود. از این گذشته ، در حال حاضر دهمین فیلم پرفروش ترین زمانه (تنظیم تورم نیست). این مورد کم نظیر نیست: Iron Man 3 چیزهای زیادی برای ارائه فیلمبرداران دارد ، از جمله گفتگوی شوخ ، پیچ و تاب طرح های درخشان و یکی از بزرگترین مانع های تاریخ فیلم مارول. تنها چیزی که واقعاً فاقد آن بود Jessica Chastain بود.

 

Chastain با برخورداری از بازدیدهایی مانند The Help و Zero Dark Thirty ، با سرعت بسیار ناچیزی کار می کرد و از طرفداران سراسر دنیا تأیید می کرد. بنابراین طبیعی بود که مارول به این بازیگر دست پیدا کند و از او بپرسد که آیا او می خواهد بخشی از فیلم آینده آهنین خود را بخواهد؟ این استودیو می خواست Chastain بخشی از مایا هانسن را بازی کند ، دانشمندی که ممکن است در کنار تونی استارک باشد یا نباشد. متأسفانه ، Chastain مجبور شد این نقش را منتقل کند زیرا او خیلی مشغول کار بود. وی در فیس بوک نوشت: "من می دانم که بسیاری از شما می خواهم که درگیر شوم." و متاسفم که شما را ناامید می کنم.

 

البته اینگونه نیست که تصمیم Chastain به حرفه او آسیب برساند. این بازیگر از آن زمان در فیلم های پرمخاطب مانند Interstellar ، The Marsian و Crimson Peak بازی کرده است. و حقیقتاً ، اگر Chastain بخشی از آن را گرفته بود ، احتمالاً او از شخصیت واقعی خوشحال نمی شد. می بینید ، بعد از اینکه چستین نقش را رد کرد ، به هال ربکا رفت. بدون شک این بازیگر هیجان زده بود زیرا در ابتدا قرار بود مایا هانسن ناصواب نهایی فیلم باشد. متأسفانه ، کسی به زنجیره فرمان دستور داد که شین بلک این شخص بد را شخص بدحجابی کند ... زیرا ظاهراً چهره های زنانه این کار را خوب نمی فروشند.

 

خواکین ققنوس

گتی ایماژ

 

در این مرحله ، به نظر می رسد که هر بازیگری در هالیوود در یک فیلم ابرقهرمانی ظاهر شده است. حتی ستاره هایی مانند تیلدا سوینتون و رابرت ردفورد در دنیای سینمایی مارول ظاهر شده اند. با این حال ، هنوز هم برخی از حوادث در اینجا و آنجا وجود دارد ، از جمله یکی و تنها خواکین ققنوس. به فیلمبرداری خود بپردازید و متوجه خواهید شد که مرد از بازی در فیلم های استاندارد تابستانی خود اجتناب کرده است ، اما دلیلش این نیست که استودیوهای فیلم علاقه ای به گرفتن استعدادهای خاص وی ندارند.

 

هنگامی که مارول استودیو در حال آماده سازی برای معرفی مخاطبان به دکتر استفان استرنج بود ، چند نام در بالای لیست آنها قرار گرفت. ظاهراً آنها به امثال جارد لتو و رایان گوسلینگ علاقه مند بودند ، اما به نظر می رسد ققنوس حتی به زمین حریف نزدیک شد. این ستاره نامزد اسکار در نهایت تصمیم به گذر از جادوگر جادوگر گرفت ، با این حال: با توجه به Birth.Movies.Death. ، ققنوس احساس نمی کرد که در استودیویی مملو از صفحه های سبز خوب عمل کند. او فقط علاقه ای نداشت كه با همه SFX و تغییر شكل های دیوانه وار دست به گریبان باشد ، بنابراین او به این نقش شكست داد.

 

البته ، در حالی که قطعاً مدیران استودیو در حال دور زدن ققنوس بودند ، کارگردان اسکات درریککس گفت که بندیکت کامبربچ "تنها بازیگری است که ما به طور جدی مورد توجه قرار دادیم". با این حال ، زمان کمی وجود داشت که به نظر می رسید وی قادر به پوشیدن لباس Cloak of Levitation است ، زیرا او قبلاً برای بازی در هملت در مرحله تولید لندن ثبت نام کرده بود. برای استراحت برنامه کامبربچ ، استودیو به پایان تاریخ انتشار دکتر استرنج پایان داد.

 

امیلی بلانت

گتی ایماژ

 

امروز همه می دانند که امیلی بلانت کامل استراحت در ژانر اکشن. او در لبه های فراموشی در Edge of Tomorrow جنگید ، کارتیک ها را در سیکاریو گرفت و جادوی خود را در The Huntsman: War's War انجام داد. اما مارول مدت ها قبل از بقیه ما از پتانسیل ستاره عمل بلانت پی برد. همانطور که کوین فیگ و جان فاورو برای فیلمبرداری Iron Man 2 آماده شدند ، آنها به بازیگر انگلیسی یکی از بزرگترین نقشهای موجود در دنیای سینمایی مارول را ارائه دادند: ناتاشا رومانوف ، آ.ک.ا. بیوه بلک.

 

متأسفانه برای بلانت ، زمان بندی درست نتیجه نگرفت. او مشغول سفر کمدی جک بلک Gulliver's Travel بود و مجبور شد از بازی فوق العاده جاسوسی روسی عبور کند. با این حال ، مارول واقعاً می خواست بلانت به MCU بپیوندد و وقتی زمان فیلمبرداری Captain America: The Avenger The First Avenger فرا رسید ، مدیران استودیو از این سوال پرسیدند که آیا او علاقه مند به بازی علاقه عشق توانا استیو راجرز ، پگی کارتر است. بار دیگر زمان بندی خاموش شد و از آنجایی که بلانت مشغول پروژه های دیگر بود ، قسمت به سمت هایلی اتول رفت.

 

در مصاحبه 2012 با Vulture ، از بلانت سؤال شد كه آیا او هرگز قصد انجام فیلم ابرقهرمانی دیگری را دارد یا خیر. این بازیگر توضیح داد: اگر قسمت فوق العاده و سرگرم کننده و متفاوت باشد و به نوعی یک چالش باشد برای هر نوع ژانر باز هستم. با این حال ، وی با ابراز نارضایتی از بسیاری از نقش های زن در فیلم های پرفروش ، گفت: "معمولاً قسمت های زن در یک فیلم ابرقهرمانی احساس شکرگذاری نمی کنند: او دوست دختر قرص است در حالی که بچه ها در حال نجات جهان هستند." بیایید انگشتان خود را پشت سر بگذاریم تا مدیران مارول زمان مناسب خود را بدست آورند و روزی به قدرت عالی قدرت بدهند.

 

متیو مک کاناوی

گتی ایماژ

 

هنگامی که Guardians of Galaxy در سال 2014 به سینماها افتاد ، برخی به شک و تردید فیلمی مبنی بر صحبت کردن در مورد درختان و تفنگ های تفنگدار در گیشه خوب عمل می کردند - اما در زمان این نوشتن ، ماجراجویی فضایی جیمز گان پنجمین فیلم پرفروش است. در جهان سینمایی مارول. حتی اگر این فیلم فاقد قهرمانان قابل تشخیص مانند Iron Man بود ، Guardians با جذابیت ، شوخ طبعی و آهنگهای پاپ فراوانی بر طرفداران کسب کرد.

 

بنابراین به راحتی می توان فهمید که چرا تریلر برای Guardians of Galaxy Vol. 2 بیش از 14 میلیون بازدید در YouTube دارد. مردم برای این دنباله علمی تخیلی بسیار روان و روان هستند ، و به نظر می رسد هر بازیگری در هالیوود با خوشحالی برای سفر به ژاندار ثبت نام می کند. به عنوان مثال ، هر دو سیلوستر استالونه و کورت راسل در کنار کریس پرات ظاهر خواهند شد ، اما با وجود همه هیجان ، هر بازیگری حاضر نیست که با ستاره-لرد به فضا صعود کند.

 

در مصاحبه اخیر با پلیبوی ، متیو مک کاناوی ، برنده اسکار ، گفت که به وی در جلد نقش داده شده است. 2 اما آن را رد کرد تا در اقتباس از برج تاریک استفان کینگ ظاهر شود. همانطور که مک کاناوی توضیح داد ، "من نگهبانان کهکشان را دوست دارم ، اما آنچه من دیدم این بود ،" این موفقیت آمیز است ، و اکنون جا داریم که یک بخش رنگارنگ را برای یک بازیگر بزرگ دیگر بسازیم. " من مثل یک اصلاحیه احساس می کنم. "

 

اما در حالی که تکسان علاقه ای به پیراهن زدن به دنباله نداشت ، او مشتاقانه "خالق ، نویسنده مرد در سیاه" ، بدی بزرگ برج تاریک بود. متأسفانه برای هواداران مارول ، مک کونوگی نگفت که چه بخشی را در جلد وی ارائه کرده است. 2. در حالی که اکثر موافقند که او یک شرور بازی می کرد ، هیچ کس از هویت این شخصیت رمز و راز خبر ندارد. با این وجود ، دنباله نگهبانان حتی بدون داشتن مک کوناگی در فیلم سرگرم کننده است ... اگرچه اگر ثبت نام می کرد خیلی سردتر می شد.

 

توصیه شده

بعدی

بازیگرانی که از نقشهای بزرگ DC امتناع ورزیدند

گتی ایماژ

توسط Mansoor Mithaiwala AND Hunter Cates

 

ما طی یک دهه گذشته شاهد یک تن از بلاک بوسترهای ابرقهرمانان بوده ایم و حتی تعداد بیشتری در افق نیز وجود دارد. در این مرحله ، دیگر این نیست که چه کسی در ورود به ژانر از آن بازی کرده است ، بلکه چه کسی نه - و غالبا جالب تر ، چه کسی تصمیم گرفته است که نباشد. ما قبلاً بازیگران مختلفی را بازی کرده ایم که از نقش های بزرگ مارول امتناع کرده اند ، بنابراین اکنون وقت آن است که نگاهی بیندازیم که کدام بازیگران و بازیگران حاضر به پیشنهاد ستاره شدن در DC Extended Universe نیستند.

 

مت دیمون

گتی ایماژ

 

دوستان دیرینه مت دیمون و بن افلک در هالیوود با نوشتن و بازیگری در فیلم Good Will Hunting در سال 1997 شروع به کار کردند. بیست سال بعد ، افلک به عنوان بتمن به DCEU پیوست و اگرچه وی از این سمت خارج شد ، اما ابتدا قرار بود کارگردانی کند. ماجراجویی انفرادی با شخصیت. با توجه به دوستی آنها ، بسیاری از افراد فکر می کنند که دیمون باید در فیلم افلک بتمن نقش داشته باشد ، این چیزی است که دیمون با آن موافقت کرده است. وی با بیان اینکه از فرش قرمز در نمایشگاه برتر جیسون بورن گفت: "من هر کاری را با کارگردان مناسب در نظر می گرفتم ، اما نمی توانم تصور کنم ابرقهرمانانی باقی مانده اند ، فکر می کنم همه آنها در این لحظه گرفته شده اند." "اگر [بن] من را کارگردانی می کرد ، من در یک دقیقه نیویورک روی آن می پریدم. من دوست دارم با بن کار کنم." نکته این است که دیمون شانس خود را برای بازی در یک فیلم DC داشت و او آنرا رد کرد.

 

تصور این که کسی غیر از آرون اکهارت در نقش هاروی دنت ، هردو ، دو چهره ، در فیلم The Dark Knight ، کریستوفر نولان ، سخت باشد ، سخت است. با این حال ، اکهارت ممکن است همیشه انتخاب اول استودیو نبوده است. در سال 2009 ، در حالی که مطبوعات را برای Invictus انجام می داد ، دیمون اعتراف کرد که یک بار دیگر از کار درآمده استراحت در ژانر اکشن. او در لبه های فراموشی در Edge of Tomorrow جنگید ، کارتیک ها را در سیکاریو گرفت و جادوی خود را در The Huntsman: War's War انجام داد. اما مارول مدت ها قبل از بقیه ما از پتانسیل ستاره عمل بلانت پی برد. همانطور که کوین فیگ و جان فاورو برای فیلمبرداری Iron Man 2 آماده شدند ، آنها به بازیگر انگلیسی یکی از بزرگترین نقشهای موجود در دنیای سینمایی مارول را ارائه دادند: ناتاشا رومانوف ، آ.ک.ا. بیوه بلک. متأسفانه برای بلانت ، زمان بندی درست نتیجه نگرفت. او مشغول سفر کمدی جک بلک Gulliver's Travel بود و مجبور شد از بازی فوق العاده جاسوسی روسی عبور کند. با این حال ، مارول واقعاً می خواست بلانت به MCU بپیوندد و وقتی زمان فیلمبرداری Captain America: The Avenger The First Avenger فرا رسید ، مدیران استودیو از این سوال پرسیدند که آیا او علاقه مند به بازی علاقه عشق توانا استیو راجرز ، پگی کارتر است. بار دیگر زمان بندی خاموش شد و از آنجایی که بلانت مشغول پروژه های دیگر بود ، قسمت به سمت هایلی اتول رفت. در مصاحبه 2012 با Vulture ، از بلانت سؤال شد كه آیا او هرگز قصد انجام فیلم ابرقهرمانی دیگری را دارد یا خیر. این بازیگر توضیح داد: اگر قسمت فوق العاده و سرگرم کننده و متفاوت باشد و به نوعی یک چالش باشد برای هر نوع ژانر باز هستم. با این حال ، وی با ابراز نارضایتی از بسیاری از نقش های زن در فیلم های پرفروش ، گفت: "معمولاً قسمت های زن در یک فیلم ابرقهرمانی احساس شکرگذاری نمی کنند: او دوست دختر قرص است در حالی که بچه ها در حال نجات جهان هستند." بیایید انگشتان خود را پشت سر بگذاریم تا مدیران مارول زمان مناسب خود را بدست آورند و روزی به قدرت عالی قدرت بدهند. متیو مک کاناوی گتی ایماژ هنگامی که Guardians of Galaxy در سال 2014 به سینماها افتاد ، برخی به شک و تردید فیلمی مبنی بر صحبت کردن در مورد درختان و تفنگ های تفنگدار در گیشه خوب عمل می کردند - اما در زمان این نوشتن ، ماجراجویی فضایی جیمز گان پنجمین فیلم پرفروش است. در جهان سینمایی مارول. حتی اگر این فیلم فاقد قهرمانان قابل تشخیص مانند Iron Man بود ، Guardians با جذابیت ، شوخ طبعی و آهنگهای پاپ فراوانی بر طرفداران کسب کرد. بنابراین به راحتی می توان فهمید که چرا تریلر برای Guardians of Galaxy Vol. 2 بیش از 14 میلیون بازدید در YouTube دارد. مردم برای این دنباله علمی تخیلی بسیار روان و روان هستند ، و به نظر می رسد هر بازیگری در هالیوود با خوشحالی برای سفر به ژاندار ثبت نام می کند. به عنوان مثال ، هر دو سیلوستر استالونه و کورت راسل در کنار کریس پرات ظاهر خواهند شد ، اما با وجود همه هیجان ، هر بازیگری حاضر نیست که با ستاره-لرد به فضا صعود کند. در مصاحبه اخیر با پلیبوی ، متیو مک کاناوی ، برنده اسکار ، گفت که به وی در جلد نقش داده شده است. 2 اما آن را رد کرد تا در اقتباس از برج تاریک استفان کینگ ظاهر شود. همانطور که مک کاناوی توضیح داد ، "من نگهبانان کهکشان را دوست دارم ، اما آنچه من دیدم این بود ،" این موفقیت آمیز است ، و اکنون جا داریم که یک بخش رنگارنگ را برای یک بازیگر بزرگ دیگر بسازیم. " من مثل یک اصلاحیه احساس می کنم. " اما در حالی که تکسان علاقه ای به پیراهن زدن به دنباله نداشت ، او مشتاقانه "خالق ، نویسنده مرد در سیاه" ، بدی بزرگ برج تاریک بود. متأسفانه برای هواداران مارول ، مک کونوگی نگفت که چه بخشی را در جلد وی ارائه کرده است. 2. در حالی که اکثر موافقند که او یک شرور بازی می کرد ، هیچ کس از هویت این شخصیت رمز و راز خبر ندارد. با این وجود ، دنباله نگهبانان حتی بدون داشتن مک کوناگی در فیلم سرگرم کننده است ... اگرچه اگر ثبت نام می کرد خیلی سردتر می شد. توصیه شده بعدی بازیگرانی که از نقشهای بزرگ DC امتناع ورزیدند گتی ایماژ توسط Mansoor Mithaiwala AND Hunter Cates ما طی یک دهه گذشته شاهد یک تن از بلاک بوسترهای ابرقهرمانان بوده ایم و حتی تعداد بیشتری در افق نیز وجود دارد. در این مرحله ، دیگر این نیست که چه کسی در ورود به ژانر از آن بازی کرده است ، بلکه چه کسی نه - و غالبا جالب تر ، چه کسی تصمیم گرفته است که نباشد. ما قبلاً بازیگران مختلفی را بازی کرده ایم که از نقش های بزرگ مارول امتناع کرده اند ، بنابراین اکنون وقت آن است که نگاهی بیندازیم که کدام بازیگران و بازیگران حاضر به پیشنهاد ستاره شدن در DC Extended Universe نیستند. مت دیمون گتی ایماژ دوستان دیرینه مت دیمون و بن افلک در هالیوود با نوشتن و بازیگری در فیلم Good Will Hunting در سال 1997 شروع به کار کردند. بیست سال بعد ، افلک به عنوان بتمن به DCEU پیوست و اگرچه وی از این سمت خارج شد ، اما ابتدا قرار بود کارگردانی کند. ماجراجویی انفرادی با شخصیت. با توجه به دوستی آنها ، بسیاری از افراد فکر می کنند که دیمون باید در فیلم افلک بتمن نقش داشته باشد ، این چیزی است که دیمون با آن موافقت کرده است. وی با بیان اینکه از فرش قرمز در نمایشگاه برتر جیسون بورن گفت: "من هر کاری را با کارگردان مناسب در نظر می گرفتم ، اما نمی توانم تصور کنم ابرقهرمانانی باقی مانده اند ، فکر می کنم همه آنها در این لحظه گرفته شده اند." "اگر [بن] من را کارگردانی می کرد ، من در یک دقیقه نیویورک روی آن می پریدم. من دوست دارم با بن کار کنم." نکته این است که دیمون شانس خود را برای بازی در یک فیلم DC داشت و او آنرا رد کرد. تصور این که کسی غیر از آرون اکهارت در نقش هاروی دنت ، هردو ، دو چهره ، در فیلم The Dark Knight ، کریستوفر نولان ، سخت باشد ، سخت است. با این حال ، اکهارت ممکن است همیشه انتخاب اول استودیو نبوده است. در سال 2009 ، در حالی که مطبوعات را برای Invictus انجام می داد ، دیمون اعتراف کرد که یک بار دیگر از کار درآمده است...راحت در ژانر اکشن. او در لبه های فراموشی در Edge of Tomorrow جنگید ، کارتیک ها را در سیکاریو گرفت و جادوی خود را در The Huntsman: War's War انجام داد. اما مارول مدت ها قبل از بقیه ما از پتانسیل ستاره عمل بلانت پی برد. همانطور که کوین فیگ و جان فاورو برای فیلمبرداری Iron Man 2 آماده شدند ، آنها به بازیگر انگلیسی یکی از بزرگترین نقشهای موجود در دنیای سینمایی مارول را ارائه دادند: ناتاشا رومانوف ، آ.ک.ا. بیوه بلک. متأسفانه برای بلانت ، زمان بندی درست نتیجه نگرفت. او مشغول سفر کمدی جک بلک Gulliver's Travel بود و مجبور شد از بازی فوق العاده جاسوسی روسی عبور کند. با این حال ، مارول واقعاً می خواست بلانت به MCU بپیوندد و وقتی زمان فیلمبرداری Captain America: The Avenger The First Avenger فرا رسید ، مدیران استودیو از این سوال پرسیدند که آیا او علاقه مند به بازی علاقه عشق توانا استیو راجرز ، پگی کارتر است. بار دیگر زمان بندی خاموش شد و از آنجایی که بلانت مشغول پروژه های دیگر بود ، قسمت به سمت هایلی اتول رفت. در مصاحبه 2012 با Vulture ، از بلانت سؤال شد كه آیا او هرگز قصد انجام فیلم ابرقهرمانی دیگری را دارد یا خیر. این بازیگر توضیح داد: اگر قسمت فوق العاده و سرگرم کننده و متفاوت باشد و به نوعی یک چالش باشد برای هر نوع ژانر باز هستم. با این حال ، وی با ابراز نارضایتی از بسیاری از نقش های زن در فیلم های پرفروش ، گفت: "معمولاً قسمت های زن در یک فیلم ابرقهرمانی احساس شکرگذاری نمی کنند: او دوست دختر قرص است در حالی که بچه ها در حال نجات جهان هستند." بیایید انگشتان خود را پشت سر بگذاریم تا مدیران مارول زمان مناسب خود را بدست آورند و روزی به قدرت عالی قدرت بدهند. متیو مک کاناوی گتی ایماژ هنگامی که Guardians of Galaxy در سال 2014 به سینماها افتاد ، برخی به شک و تردید فیلمی مبنی بر صحبت کردن در مورد درختان و تفنگ های تفنگدار در گیشه خوب عمل می کردند - اما در زمان این نوشتن ، ماجراجویی فضایی جیمز گان پنجمین فیلم پرفروش است. در جهان سینمایی مارول. حتی اگر این فیلم فاقد قهرمانان قابل تشخیص مانند Iron Man بود ، Guardians با جذابیت ، شوخ طبعی و آهنگهای پاپ فراوانی بر طرفداران کسب کرد. بنابراین به راحتی می توان فهمید که چرا تریلر برای Guardians of Galaxy Vol. 2 بیش از 14 میلیون بازدید در YouTube دارد. مردم برای این دنباله علمی تخیلی بسیار روان و روان هستند ، و به نظر می رسد هر بازیگری در هالیوود با خوشحالی برای سفر به ژاندار ثبت نام می کند. به عنوان مثال ، هر دو سیلوستر استالونه و کورت راسل در کنار کریس پرات ظاهر خواهند شد ، اما با وجود همه هیجان ، هر بازیگری حاضر نیست که با ستاره-لرد به فضا صعود کند. در مصاحبه اخیر با پلیبوی ، متیو مک کاناوی ، برنده اسکار ، گفت که به وی در جلد نقش داده شده است. 2 اما آن را رد کرد تا در اقتباس از برج تاریک استفان کینگ ظاهر شود. همانطور که مک کاناوی توضیح داد ، "من نگهبانان کهکشان را دوست دارم ، اما آنچه من دیدم این بود ،" این موفقیت آمیز است ، و اکنون جا داریم که یک بخش رنگارنگ را برای یک بازیگر بزرگ دیگر بسازیم. " من مثل یک اصلاحیه احساس می کنم. " اما در حالی که تکسان علاقه ای به پیراهن زدن به دنباله نداشت ، او مشتاقانه "خالق ، نویسنده مرد در سیاه" ، بدی بزرگ برج تاریک بود. متأسفانه برای هواداران مارول ، مک کونوگی نگفت که چه بخشی را در جلد وی ارائه کرده است. 2. در حالی که اکثر موافقند که او یک شرور بازی می کرد ، هیچ کس از هویت این شخصیت رمز و راز خبر ندارد. با این وجود ، دنباله نگهبانان حتی بدون داشتن مک کوناگی در فیلم سرگرم کننده است ... اگرچه اگر ثبت نام می کرد خیلی سردتر می شد. توصیه شده بعدی بازیگرانی که از نقشهای بزرگ DC امتناع ورزیدند گتی ایماژ توسط Mansoor Mithaiwala AND Hunter Cates ما طی یک دهه گذشته شاهد یک تن از بلاک بوسترهای ابرقهرمانان بوده ایم و حتی تعداد بیشتری در افق نیز وجود دارد. در این مرحله ، دیگر این نیست که چه کسی در ورود به ژانر از آن بازی کرده است ، بلکه چه کسی نه - و غالبا جالب تر ، چه کسی تصمیم گرفته است که نباشد. ما قبلاً بازیگران مختلفی را بازی کرده ایم که از نقش های بزرگ مارول امتناع کرده اند ، بنابراین اکنون وقت آن است که نگاهی بیندازیم که کدام بازیگران و بازیگران حاضر به پیشنهاد ستاره شدن در DC Extended Universe نیستند. مت دیمون گتی ایماژ دوستان دیرینه مت دیمون و بن افلک در هالیوود با نوشتن و بازیگری در فیلم Good Will Hunting در سال 1997 شروع به کار کردند. بیست سال بعد ، افلک به عنوان بتمن به DCEU پیوست و اگرچه وی از این سمت خارج شد ، اما ابتدا قرار بود کارگردانی کند. ماجراجویی انفرادی با شخصیت. با توجه به دوستی آنها ، بسیاری از افراد فکر می کنند که دیمون باید در فیلم افلک بتمن نقش داشته باشد ، این چیزی است که دیمون با آن موافقت کرده است. وی با بیان اینکه از فرش قرمز در نمایشگاه برتر جیسون بورن گفت: "من هر کاری را با کارگردان مناسب در نظر می گرفتم ، اما نمی توانم تصور کنم ابرقهرمانانی باقی مانده اند ، فکر می کنم همه آنها در این لحظه گرفته شده اند." "اگر [بن] من را کارگردانی می کرد ، من در یک دقیقه نیویورک روی آن می پریدم. من دوست دارم با بن کار کنم." نکته این است که دیمون شانس خود را برای بازی در یک فیلم DC داشت و او آنرا رد کرد. تصور این که کسی غیر از آرون اکهارت در نقش هاروی دنت ، هردو ، دو چهره ، در فیلم The Dark Knight ، کریستوفر نولان ، سخت باشد ، سخت است. با این حال ، اکهارت ممکن است همیشه انتخاب اول استودیو نبوده است. در سال 2009 ، در حالی که مطبوعات را برای Invictus انجام می داد ، دیمون اعتراف کرد که یک بار دیگر از کار درآمده است...برای نقش. دیمون به MTV News گفت: "من نتوانستم [این کار را انجام دهم] - یک برنامه زمان بندی وجود داشت. "من هرگز با کریس نولان صحبت نکردم. من یک هوادار بزرگ کریس نولان هستم ، اما هرگز با او صحبت نکردم." اما دیمون معتقد است که استودیو در نهایت با مرد مناسب رفت. "ببین ، هارون یک بازیگر عالی است ، بنابراین فیلم به خاطر آن رنج نمی برد. هر زمان و یک بار شما یکی را می گیرید و نمی توانید آن را انجام دهید." لئوناردو دیکاپریو گتی ایماژ لئوناردو دی کاپریو بخش اعظم زندگی خود را در هالیوود سپری کرده است ، اما قبل از رسیدن به شهرت جهانی در فیلم "تایتانیک" جیمز کامرون در سال 1997 ، برادران وارنر به دی کاپریو نزدیک شدند تا در فیلم بتمن برای همیشه از جوئل شوماخر بازی کند. ما با دیدن چگونگی وقایع ، تمایل داریم که بگوییم که او در خاموش کردن استودیو تماس صحیح برقرار کرده است. استودیو می خواست دی کاپریو را برای دیک گریسون ،.ر. رابین ، اما دی کاپریو احساس نمی کرد. برخلاف شایعات ، دی کاپریو گفت که او هرگز برای این نقش آزمایش نکرده ، اگرچه با شوماخر صحبت کرده است. وی به Shortlist گفت: "من با ژوئل شوماخر ملاقات داشتم." "این فقط یک جلسه بود و نه ، من نتوانستم این کار را انجام دهم." با وجود ملاقات با کارگردان ، دی کاپریو گفت که او هرگز نقش را نمی خواست. ژول شوماخر کارگردان بسیار با استعدادی است ، اما فکر نمی کنم که من برای چنین چیزی آماده بودم. " این نقش به کریس اودونل پایان یافت ، اما جالب اینکه ، رابین تنها نقشی ابرقهرمانی نبود که هالیوود به DiCaprio ارائه داد — سونی پیکچرز به او نزدیک شد تا بازیگر مرد عنکبوتی را برای کارگردان سام ریمی بازی کند ، اما همانند رابین ، او گفت که او فقط هنوز آماده "پوشیدن آن لباس" نشده بود. در این برهه از دوران بازی برنده جایزه اسکار ، بعید به نظر می رسد که او در این کار عجله کرده است که نظر خود را عوض کند. تام هاردی گتی ایماژ تام هاردی بعد از بازی در فیلم Inception Christopher Nolan در سال 2010 ، سومین فیلم بتمن نولان با نام The Dark Knight Rises را به عنوان تبه کار بانه سوار کرد. و هنگامی که زمان راه اندازی برادران وارنر DCEU فرا رسید ، هاردی می خواست بخشی از آن باشد. استودیو برای ایفای نقشی در مجموعه خودکشی دیوید آایر به او نزدیک شد ، اما او مدت ها پس از دریافت فیلمنامه نهایی این فیلم ، این پروژه را رد کرد. با توجه به انتقاد منتقدین به Suicide Squad ، شاید به نظر بیاید ایمن به شایعات منتشر شده در اوایل سال 2015 ، هنگامی که Latino Review گزارش داد که هاردی به پایان رسید نقش سرهنگ ریک پرچم را کمرنگ کرد زیرا او فیلمنامه Suicide Squad را دوست ندارد. این نمی تواند از حقیقت فراتر رود ، با این وجود: هاردی تعهدات قبلی خود با عنوان The Revenant Alejandro G. Inarritu را داشت که سه ماه دیگر از فیلمبرداری در کلگری و بعدا در آرژانتین (به دلیل کمبود برف در کانادا) برطرف شده بود. شکل). در حقیقت ، هاردی واقعاً فیلمنامه را دوست داشت و به Collider گفت ، "برادران وارنر استودیوی من است ، و من آنها را دوست دارم ، بنابراین من واقعاً از آن استفاده شدم. من می خواستم روی [Suicide Squad] کار کنم و می دانم که فیلمنامه واقعاً f است. به کوچه ... فکر می کنم این یک فیلم خیلی مهم برای هواداران باشد. " جیک گیلنهاال گتی ایماژ بعد از اینکه تام هاردی نقش ریک پرچم را در Suicide Squad خاموش کرد ، دیوید آیر و استودیو شروع به جستجو برای جایگزینی وی کردند و تلاش آنها باعث شد آنها به جیک گیلنهاال بروند. به عنوان یک بازیگر تثبیت شده و دارای پیش زمینه ای سالم در زمینه انسداد ، گیلنهاال کاندیدای مناسبی برای این نقش بود. متأسفانه ، او همچنین فرصتی برای حضور در DCEU گذشت. گیلنهاال هیچ دلیلی برای رد کردن پیشنهاد ارائه نداد ، اما در آن زمان ، تمام علائم اشاره شده به عنوان فیلمنامه موضوع بود. اما تا زمانی که گیلنهاال مخالفتی با بازی در یک فیلم ابرقهرمانی نداشته باشد ، شاید هنوز فرصتی برای دیدن او در DCEU وجود داشته باشد. بعلاوه ، گیلنهاال برای فیلم های ابرقهرمانان غریبه نیست. سام رایمی بعد از تحمل تبی مژوئر ، تقریباً او را در مرد عنکبوتی 2 بازی کرد. البته ، به عنوان هواداران آگاه هستند ، آنها به پایان رسید Maguire ، و نتایج به طور گسترده ای به عنوان یکی از بزرگترین فیلم های ابرقهرمانی که تاکنون ساخته شده تلقی می شود. در مورد گیلنهاال؟ ابرقدرت ها اولین بار او را از اطراف دور کردند ، اما او سرانجام به MCU پیوست تا به بازی تبهکار کلاسیک Mysterio در Spider-Man 2019: Far from Home بپردازد. جان هام گتی ایماژ برادران وارنر بیش از یک دهه در تلاش بود تا یک فیلم Green Lantern را از زمین دور کند ، قبل از آنکه مارتین کمپبل اولین اجرای زنده این شخصیت را در سال 2011 و با بازی در نقش رایان رینولدز اجرا کند. استودیو در سال 1997 به کوین اسمیت نزدیک شد تا فیلمنامه ای را برای این فیلم بنویسد ، اما او این پیشنهاد را رد کرد و احساس کرد که مناسب این کار نیست. سپس کوئنتین تارانتینو کارگردان مشهور پیشنهادی را برای هدایت این پروژه دریافت کرد ، اما او نیز این کار را رد کرد و احساس کرد که از محبوبیتش برای کتابهای طنز پیروز شده است. وقتی استودیو سرانجام روی یک کارگردان و فیلمنامه نویس مستقر شد ، آنها شروع به جستجوی هال جردن خود کردند. در حالی که رینولدز در نهایت به این بخش رسید ، او همیشه مدعی اصلی نیست. برادران وارنر به بردلی کوپر ، کریس پین ، جاستین تیمبرلیک و سام وورتینگتون نزدیک شدند که یا همه این پروژه را نپذیرفتند یا در نهایت این قسمت را پیشنهاد نکردند. یکی دیگر از مدعیان یک بار ستاره Jon Men ، ستاره Mad Men بود. "آنها به دنبال من بسیار سخت آمدند...نقش آقای فریز در بتمن و رابین "جوئل شوماخر" (نقشی که وی به آرنولد شوارتزنگر از دست داد) ، هاپکینز علاقه خود را به فیلمهای DC حفظ کرد. چندی نگذشت که نقش آلفرد پنیورث را در بتمن بگینز رد کرد ، سرانجام به عنوان جور ال در جی جی به دنیای دی سی پیوست. سوپرمن آبرامز و برت راتنر: پرواز. با این وجود ، همه چیز به نتیجه نرسید و این پروژه به بازگشت سوپرمن برایان سینگر تغییر یافت. هاپکینز به MTV News گفت: "من قصد داشتم این فیلم را با برت انجام دهم ، و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است." "[وجود داشته است] برخی از جنبش های سیاسی. فکر می کنم برت با چیزی مطابقت نداشت و آنها گفتند از شما بسیار سپاسگزارم. من از آن زمان تاکنون هرگز از برت نشنیدم ، اما همه من تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم." آیا هاپکینز مخفیانه طرفدار عظیم طنز است و ما فقط درباره آن چیزی نمی دانیم؟ حداقل او شانس خود را برای بازی در اودین در فیلم های Marvel's Thor پیدا کرد.

 

کیتی هولمز

گتی ایماژ

 

کیتی هولمز خلق اصلی کریستوفر نولان راشل داوز را در فیلم Nolan’s Batman Begins بازی کرد اما تصمیم گرفت که به دنبال این فیلم بازگردد ، فیلم Dark Knight ، با وجود اینکه مبلغ سنگینی برای این نقش پیشنهاد شده است. نولان گفت که از دیدن هولمز رفتن ناراحت است ، اما احساس خوشبختی کرد که آنها موفق شدند مگی گیلنهاال را به عنوان جانشین خود به خدمت بگیرند. وی اعتراف کرد: "کیتی برای این نقش در دسترس نبود که من از آن خیلی خوشحال نبودم ، اما این اتفاقات رخ می دهد." "و من بسیار ، بسیار خوش شانس بودم که مگی توانست آن را به دست بگیرد." اما قبل از پذیرفتن این نقش ، گیلنهاال اطمینان داد كه ابتدا تأیید هولمز را بدست آورید. "من می خواهم قبل از هر چیز مطمئن باشم که نعمت او را دارم. و به من اطمینان داده شد که من انجام دادم. من یک هوادار بزرگ او هستم ؛ فکر می کنم او در فیلم اول واقعا عالی بود."

 

در عین حال ، با نگاهی به ناخوشایندهای گیشه و تحسین منتقدان شوالیه تاریکی ، ممکن است تصور شود که هولمز آرزو می کند که او در این فیلم نگذشته باشد. اما وقتی از وی سؤال شد که پشیمان است ، به MTV News گفت: "اصلاً. من تجربه خوبی داشتم که با کریس نولان کار کردم [و] من مطمئن هستم که این یک فیلم عالی خواهد بود. [اما] من تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم فیلم [پول دیوانه] ، و من واقعاً به آن افتخار می کنم. "

 

قانون جود

Jude Law Jeff Spicer / Getty Images

 

جود لاو یک بازیگر عالی است ، اما او یک ستاره بزرگ فیلم نیست. پس از عملکرد فاجعه بار Sky Captain & World of Tomorrow ، قانون احتمالاً عصبی بود که یک حق رای دادن دیگر را عملی کند - مخصوصاً وقتی که شخصیت بزرگترین ابرقهرمان همه آنها باشد. در اواخر نمایش با استفان کلبرت ، قانون فاش کرد که برایان سینگر کارگردان برای او نقش مرد فولاد را برای بازگشت سوپرمن سال 2006 ارائه کرد. خواننده حتی لایحه دادخواستی را ارسال کرده است: "من کت و شلوار را داخل حمام می کنم و آن را می گذارم و به اطراف می نشینم و به آینه نگاه می کنم و ناگهان سوپرمن هستم. و نوع موسیقی آن وارد می شود. سپس من این تصویر را از من در آن لباس در پوسترهای سراسر جهان دارم و دوست داشتم ، "به هیچ وجه!" و من آن را جدا نکردم. اما من دو دقیقه سوپرمن بودم ، همین کافی بود. "

 

قانون نقش را رد کرد ، که به نام ناشناخته براندون روت رفت. پس از پذیرایی ولرم Superman Returns ، این سریال با بریت ، همکارش قانون ، هنری کاویل دوباره راه اندازی شد. قانون گفت: "من یک انگلیسی هستم و نمی دانم ، به نظر نمی رسد که متناسب باشد." "من همیشه نگران لباس بودم. فقط آنرا خیال نمی کردم." احتمالاً قانونی در مورد کمد لباس های شخصیت Yon-Rogg ، جنگجو Kree که او در سال ۲۰۱۹ در MCU کاپیتان مارول در سال 2019 بازی می کرد ، هیچ گونه مزیت و مزایایی نداشت.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 661
  • بازدید کلی : 1,725