loading...

فیلم باز حرفه ای

پس از ضرب و شتم بازی دوباره و بازگشت به دنیای واقعی در پایان Jumanji: The Next Level ، اسپنسر ، مارتا ، بتانی و یخچال در نهایت می روند وعده غذایی طولانی مدت مورد انتظار خود را با هم در Milo و غذاخوری

قوانین Jumanji یک بار دیگر تغییر می کند

مهزیار تخاصمی بازدید : 47 چهارشنبه 09 بهمن 1398 : 13:12 نظرات (0)

پس از ضرب و شتم بازی دوباره و بازگشت به دنیای واقعی در پایان Jumanji: The Next Level ، اسپنسر ، مارتا ، بتانی و یخچال در نهایت می روند وعده غذایی طولانی مدت مورد انتظار خود را با هم در Milo و غذاخوری قدیمی ادی که اکنون بنام ناهار نوا خوانده می شوند ، تهیه کنند. در حالی که آنها در آنجا هستند ، ادی می خواهد به عنوان مدیر بخواهد شغل بخواهد ، سرانجام از تلخی خود به اندازه کافی حرکت کرد تا اعتراف کند که عاشق داشتن غذا است و می خواهد به آن دنیا برگردد. صاحب جدید معلوم می شود که از فیلم اول خاله پیتر و جودی است (که در آن او خواسته بود خانه پریش را به یک تختخواب و صبحانه تبدیل کند) ، که ادی را در محل استخدام کرد.

 

در همین حال ، در حالی که نوجوانان دور هستند ، یک مکانیک در خانه اسپنسر ظاهر می شود و طبل های جامومانجی را می شنود. ما هرگز نمی بینیم که وقتی او با بازی ویدیویی هنوز شکسته در زیرزمین اسپنسر روبرو شود چه اتفاقی می افتد ، اما آخرین چیزی که در The Next Level می بینیم ، گروهی از شترمرغ است که در خیابان های بیرون از ناهار نورا در خیابان در حال اجرا هستند. در حالی که ما نمی دانیم - هنوز - چه اتفاقی افتاد که باعث شد حیوانات Jumanji بتوانند از این بازی خارج شوند و به دنیای واقعی ظهور کنند ، هر فیلم ثابت کرده است که قوانین Jumanji برای تحقق اهداف مرموز خود همیشه در حال تحول است. . با بارگیری دوباره حیوانات وحشی در خیابان های برانتفورد ، واضح است که قوانین جنمانجی دوباره تغییر کرده است.

 

توصیه شده

بعدی

چیزهایی که فقط بزرگسالان در Jumanji متوجه شدند: سطح بعدی

دوین جانسون در Jumanji: سطح بعدی

توسط برایان بوون

 

این یک بار دیگر برای Jumanji بازی است. فیلم 2017 Jumanji: Welcome to the Jungle ، چهار نوجوان را پیدا کرد که در داخل یک بازی ویدیویی به دام افتاده اند و در آنجا مجبور بودند شجاع یک جنگل خطرناک کنند تا به خانه برگردند ، همه در حالی که در اجساد شخصیت های بازی های ویدئویی archetypal زندگی می کردند. این افراد شامل کاوشگر دکتر اسمولدر Bravestone (دوین جانسون) ، پروفسور شلدون اوبرون (جک بلک) ، جانورشناس ماوس فینبار (کوین هارت) و کابینو روبی دور گرد (کارن گیلان) بودند. در Jumanji: The Level Next ، هر چهار نوجوان - اسپنسر ، بتانی ، یخچال و مارتا - برای تعطیلات به خانه باز می گردند و موفق می شوند خود را دوباره با اسیر کارتریج جومانجی اسیر کنند. فقط این بار ، بازی متفاوت است و سطح جهانی کویر و برف را به همراه یک شرور وحشتناک در جنگ سالار Jurgen the Brutal (روری مک کان) ارائه می دهد.

 

Jumanji: سطح بعدی مملو از اکشن و شوخی است ، با مقدار زیادی که حتی کودک را با کمترین فاصله ممکن خوشحال می کند. همچنین موارد زیادی وجود دارد که تماشاگران مسن را درگیر خود می کنند ... و سؤال می کنند. در اینجا مواردی وجود دارد که فقط فیلمبرداران بزرگسال و جذاب در Jumanji از آن لذت خواهند برد: سطح بعدی.

 

مخاطبان ایده آل برای Jumanji: سطح بعدی ، به هر حال؟

جک بلک و کارن گیلان در Jumanji: سطح بعدی

 

Jumanji: سطح بعدی به عنوان یک فیلم خانوادگی به بازار عرضه شده است. از این گذشته ، شخصیتهای اصلی آن نوجوانان هستند و این اقدام حول بازی های ویدئویی با جوک های زیاد و دنباله های اکشن برای پر کردن زمان اجرا می چرخد. یک زیر مجموعه عاشقانه وجود دارد که مارتا و اسپنسر را درگیر می کند ، دو دوست جنگجو اختلافات خود را برطرف می کنند و هر شخصیت کمی درباره خودشان می آموزد. بله ، یک چیز کمی برای همه در Jumanji وجود دارد: سطح بعدی - کمی بیش از حد. بینندگان بچه ها ممکن است در یک مجموعه خیره کننده از معاملات ارائه شده شگفت زده شوند ، اما بزرگسالان ممکن است متعجب باشند که این فیلم دقیقا برای چه کسانی مناسب است. این یک فیلم بچه ها است ، اما بچه های آن در سنین کالج هستند ، بنابراین آنها در واقع بزرگسال هستند. کنار آمدن با پیری موضوع اصلی است - ادی دنی دیویتو می آموزد که پیر شدن یک بار نیست بلکه "هدیه" است و او پس از 15 سال سرقت از شریک تجاری خود که در فروش رستورانش کار می کند ، دوباره به نیروی کار باز می گردد. این دقیقاً موردی نیست که بچه ها با آنها ارتباط داشته باشند ، اما در این صورت ، بینندگان بزرگتر مسن تر مشاهده می کنند که احتمالاً به کارهای داخلی بازی های ویدیویی اهمیت زیادی نمی دهند.

 

ما می توانیم بوی آنچه Rock در Jumanji می وزد: سطح بعدی

دوین جانسون در Jumanji: سطح بعدی

 

در Jumanji یک سرگرمی جالب اما ظریف وجود دارد: سطح بعدی که یکی از علائم تجاری یکی از ستاره های آن را در خارج از JumanjiVerse ارجاع می دهد. بعضی از بینندگان Jumanji: سطح بعدی ممکن است خیلی جوان باشد که Dwayne Johnson را به غیر از ستاره جذاب تصاویر اصلی مانند این ، Jumanji: به جنگل و Moana خوش آمدید. آنها ممکن است هیچ اطلاعی از حرفه ستاره قبل از فیلم جانسون ، و چگونه او برای اولین بار در دهه 90 شهرت یافت: به عنوان کشتی گیر WWE که به ظاهر محبوب بود ، Rock. شخصیت جانسون به یکی از محبوب ترین کشتی گیران تا کنون بدل شد زیرا او می دانست چگونه یک مخاطب کار کند و آنچه را که می خواهد به آنها بدهد. او یک عکس گرفتن به یاد ماندنی داشت - "آیا می توانید بوی آنچه را که سنگ را پخته می شود بویید؟" - و یک صورت چهره امضایی. او یک نگاه فولادی به خود می گرفت و در حالی که یک ابرو به اندازه خود می زد ، از فاصله دور خیره می شد. این هم وحشتناک و سرگرم کننده بود و بسیار شبیه قهرمان اکشن شدید است که توسط Smolder Bravestone تحویل داده شده است ، نماد بازی ویدیویی که توسط Dwayne "The Rock" جانسون به تصویر کشیده شده است.

 

Jumanji: سطح بعدی نباید به نظر خوب برسد

جumanji: بازیگران سطح بعدی

 

تمام دلیل اینکه تعداد زیادی از افراد برای دومین بار وارد بازی ویدیویی Jumanji ناقص شده شوند ، موضوع مکان اشتباه است ، زمان اشتباه است. دوستان اسپنسر برای جستجوی او به زیرزمین می روند و کنسول بازی های ویدئویی جادویی و عرفانی که بیش از 20 سال از آنها غافل می شود ، همچنین Milo (دنی گلوور) و ادی (دنی دیویتو) که در طبقه بالایی کار خود را انجام می دهند. چندین بار عکس های نزدیک کنسول ، کار داخلی در معرض آن و بازی کبود ، ضرب و شتم و گسسته Jumanji وجود دارد که بسیار قدیمی است و روی کارتریج می آید. به طور خاص ، این شبیه به یک کارتریج Sega Genesis است ، مرجع گمشده برای هر کسی که بعد از سال 2000 یا همان سال متولد شده است ، یعنی زمانی که بازی های مبتنی بر دیسک به استاندارد صنعت تبدیل شده اند ، ظرفیت ذخیره سازی بالاتری را برای بازی های بسیار پیچیده تر و واقع بینانه تر به ارمغان می آورند. همه اینها باعث ایجاد یک Jumanji: The Viewer سطح بعدی در یک سن مشخص می شود که چگونه چنین بازی ویدیویی ابتکاری می تواند از گرافیکی فوق العاده عالی برخوردار باشد. دواین جانسون و کارن گیلان باید مثل Sonic و Tails به نظر برسند ، نه دواین جانسون و کارن گیلان.

 

آیا فوتبال یخچال و فریزر بود؟

Ser'Darius Blain Jean-baptiste Lacroix / Getty Images

 

Jumanji: سطح بعدی چند سال پس از وقایع Jumanji برگزار می شود: به جنگل خوش آمدید ، که چند سال قبل منتشر شد. قبل از اینکه همین چهار کودک دوباره در همان بازی مجذوب شوند و مجبور شوند راه خود را بیرون بروند ، مخاطب به روزرسانی هایی راجع به آنچه اتفاق می افتد در زندگی هر شخصیت است. همه آنها برای شرکت در دانشکده های مختلف از جمله آنتونی جانسون (Ser'Darius Blain) از خانه خود دور شده اند و یا به اصطلاح دوستانش او را "یخچال" می نامند. اول از همه ، این یک نام مستعار بی رحمانه است - به این معنی است که او به اندازه یخچال بزرگ است ، یا به اندازه یخچال و فریزر می خورد. این به بینندگان قدیمی تر یک بازیکن با نام مستعار مشابه و نیمه مشتق کننده را یادآوری می کند: ویلیام "یخچال" پری ، 6'3 "، مقابله 350 پوندی که در دهه 80 و 90 در NFL بازی می کرد.

 

حداقل یخچال بازیکن فوتبال است. او نشان داده است که در یک سالن ورزشی کار می کند و به بار تمرینات مداوم اشاره می کند ، اما یک پیامد ظریف نیز وجود دارد که یخچال بازیکن خیلی خوب فوتبال نیست. او به راحتی می تواند برای استراحت زمستانی راهی خانه شود ، این در شرایطی است که بیشتر بازیکنان فوتبال کالج گیر می افتند که در یک بازی کاسه ای بازی می کنند یا برای بازی کاسه ای آماده می شوند. تیم یخچال یا فریزر بد است ، یا از او دعوت نشده است تا با بقیه تیم ملی به بازی کاسه برود.

 

تماشای دهان خود ، Jumanji: سطح بعدی

جک بلک در Jumanji: سطح بعدی

 

بینندگان بزرگسال ممکن است از این موضوع که تعجب می کنند Jumanji: سطح بعدی آنچنان سالم و دوستانه خانوادگی نیست که شاید قبل از قدم گذاشتن به تئاتر اعتقاد داشته باشند ، شگفت زده نشوند. مطالب زیادی وجود دارد که درست روی سر بینندگان جوان بی گناه می گذرد ... یا اگر کمی بزرگتر باشند ، باعث ناراحتی آنها می شوند و می بینند که چگونه آنها باید در هنگام نشستن در کنار والدین خود ، آن لحظات را تحمل کنند. وقتی میلو ، پیرمردی که دنی دنیو را در دنیای "واقعی" به تصویر می کشد ، یک نماد اسب را تصویب می کند ، ادی (در آن نقطه از بدن اوکوافینا) می گوید ، "شما نمی خواهید باور کنید که چقدر بزرگ است -" صحنه کاهش می یابد. برای جلوگیری از اتمام حکم ، اما بزرگترها بدیهی است که می دانند در مورد اسب سواری اسب ، اوه ، صحبت می کنند. همچنین سکانسی وجود دارد که در آن نزدیکان یورگن بروتال شخصیت کوین هارت را برای یك مجالس مشهور اشتباه می كنند ، و اگرچه توضیح داده می شود كه این بدان معناست كه وی دچار اختراع شده است ، این هنوز هم می تواند فیلمسازان جوان را كه با این پدیده تاریخی آشنا نیستند ، معما كند. این به معنای چیزی از حجم بالای فحش های خفیف در فیلم نیست. یخچال ، از طریق بسیاری از آواتارهای خود ، کلمه "D" را با استفاده از واژگان به کار می برد ، در حالی که او و ادی یک بمب "S" را رها می کنند.

 

این بچه ها چطور هنوز دوست هستند؟

بازیگران Jumanji: سطح بعدی

 

مدت کوتاهی طول می کشد تا Jumanji: The Level Next به مرحله اجرا در بیاید و این بدان معناست که کوارتت های جوان دوستان را وارد دنیای بازی های ویدئویی و پوسته های آواتارهای ستاره فیلم خود می کنند. اولین اثر بلند این فیلم مخاطبان را به خود جلب می کند که بتانی ، اسپنسر ، یخچال و مارتا از آخرین سال گذشته تاکنون چه اتفاقی در Jumanji دیده شده است: به جنگل خوش آمدید. به طور خلاصه ، همه آنها دبیرستان فارغ التحصیل شده اند و به آنجا منتقل شده اند - مارتا در کالج است ، یخچال نیز (و فوتبال بازی می کند) ، بتانی کار خیریه را انجام می دهد ، و اسپنسر در داروخانه منهتن کار ترسناکی را انجام می دهد. همه آنها وقتی برای تعطیلات به خانه می آیند ، دوباره وصل می شوند یا حداقل سعی می کنند. اسپنسر برای یک قرار ملاقات مشخص حضور پیدا نمی کند ، و سه نفر دیگر می دانند که او در ماه های اخیر به طور فزاینده ای از دستش نرفته است. این الگویی است که بینندگان مسن آن را به خوبی می شناسند: یک نفر به طور طبیعی جدا از دایره محکم دبیرستان و دوستان زادگاه خود رشد می کند. بینندگان بچه ممکن است کاملاً درک نکنند یا باور داشته باشند که با BFF های کودکی خود برای همیشه بهترین دوست نخواهند بود ، اما Jumanji: سطح بعدی دلیل این امر را روشن می کند: این چهار نفر که در مناطق نامناسب کشور زندگی می کنند به دنبال مسیری متفاوت هستند. ، حرفی نزنy بسیار مشترک با یکدیگر است.

 

چندین نکته عمیق و نگران کننده در Jumanji وجود دارد: سطح بعدی

الکس وولف در Jumanji: سطح بعدی

 

در سطح فیلم ، این فیلم در مورد بازی های ویدئویی و جعل شخصیت های مشهور است ، اما Jumanji: سطح بعدی با کمال تعجب (و به طور مؤثر) تعدادی از حقایق روانشناختی را مورد بررسی قرار می دهد ، که اکثر آنها بچه ها فقط درک نمی کنند ، زیرا آنها به اندازه کافی طولانی زندگی نکرده اند ارتباط اسپنسر کاملاً افسرده است - احساس می کند زندگی اش به هیچ وجه نمی رود و به همین دلیل از دیدن دوستان موفق ترش خیلی شرمنده است. (این طرز فکر است که قبلاً باعث شده است که او با دوست دخترش ، مارتا شکاف یابد.) بسیاری از افراد بعد از دبیرستان ، این نوع بحران وجودی را تجربه می کنند ، این حس ندانستن چه کاری را باید انجام دهد یا کجا باید به آنجا برود و به دلیل آن احساس شکست کند. . به خصوص اعضای مخاطب حیرت انگیز ممکن است فکر کنند که اسپنسر احساس می کند قبلاً "اوج" یافته است - از این گذشته ، او هرگز به دنبال تجربه زندگی نخواهد بود که به زندگی مشترک یک بازی ویدیویی کشنده نزدیک باشد.

 

زمستان برای جومانجی فرا می رسد: سطح بعدی

روری مک کان در Jumanji: سطح بعدی

 

روری مک کان با ایفای نقش به عنوان شرور وحشتناک Jumanji به دنیای Jumanji می پیوندد: The Level Level ، یک پادشاه جنگجو با قدرت و قدرتمند به نام یورگن وحشیانه است. مک کان برای کارهایش در مورد Game of Thrones به عنوان همان تهدیدآمیز Sandor Clegane ، a.k.a "Hound" برای مخاطبان (و در درجه اول برای بزرگسالان مخاطب) قابل تشخیص است. در نهایت یورگن Brutal همه چیز دور از Hound نیست ، زیرا Jumanji: سطح بعدی شامل چند اشاره هوشمندانه به سریال عالی HBO در اواخر و عالی مک کان است. در اوایل فیلم ، یورگن با یک جفت کفتار عظیم و خونخوار همراه است. آنها بسیار پشمالو هستند و فوراً به عنوان آن حیوان وحشی خاص قابل تشخیص نیستند. آنها در واقع بیشتر شبیه سگ های بزرگ هستند ، یا به قول Thrones parlance ، دیورول ها. یورگن که گاهی اوقات با لباس خز پوشیده شده و در اطراف قلعه ای می پوشد ، به نظر می رسد که او به عنوان جان اسنو بازی می کند ، اما پس از آن ، فیلم به شخصیت قدیمی بازی Game of Thrones فریاد می زند. یورگن با هواپیمای دریایی با دکتر اسمولدر براوستون (دواین جانسون) به مرگ می رود. در یک لحظه ، Bravestone به یورگن پرید و هر دو را به زمین خورد. این دقیقاً همان روشی است که هاوند در جریان نبرد حماسی خود که منجر به کشته شدن هر دو نفر شد ، برادرش ، کوه ، پرید. Jumanji: سطح بعدی تاریک و پر از وحشت است.

 

جومانجی عربستان

Jumanji: بازیگران سطح بعدی

 

کودکان و نوجوانان گزینه های سرگرمی متنوعی را در اختیار دارند ، اما در پایان روز بیشتر آنها قصد دارند تماشای همان فیلم را خاموش کنند ، یک کلاسیک واقعی کاملاً دلسوز و مورد علاقه همه کودکان جهان در سال 2019: لارنس عربستان ، حماسه تاریخی سال 1962 درباره رهبر ارتش انگلیس TE لارنس که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد. نه ، ما شوخی می کنیم - بچه ها امروز وارد لارنس عربستان نمی شوند ، و بچه ها در اولین بار در فیلم حضور نداشتند. با این حال ، این یک فیلم کلاسیک غیرقابل باور است ، و حداقل دو عنصر آن تبدیل به سنگ لمس های فرهنگی شدند: فیلمبردار پردرآمد فردی جوان ، عکس های زیبا از مناظر بیابانی ، و امتیاز متعجبانه موریس جارو. Jumanji: سطح بعدی صحنه های بیابانی بسیاری را نشان می دهد و این امکان را برای مراجعه بصری به لارنس عربستان در قالب یک عکس فوق العاده فراهم می کند. فیلمبرداران بالغ تر احتمالاً این استدلال ها را درک خواهند کرد ، به خصوص که نمره Jumanji بر روی آن با نقوش موسیقی تأکید می کند که به نمره لارنس اشاره نمی کنند. بچه های بسیار کمی در کره زمین هستند که لبخند می زنند و با این شوخی های بزرگ روبرو می شوند.

 

یک کومو دو لبه

Bebe Neuwirth

 

Jumanji: سطح بعدی برای بیشتر شخصیت هایش روی یک نت مثبت به پایان می رسد. به عنوان مثال ، اسپنسر و مارتا دوباره عاشقانه خود را دوباره تنظیم کرده اند ، در حالی که پدربزرگ ادی تصمیم دارد 15 سال قبل بازنشستگی اجباری خود را به دست آورد و به دیدار نورا ، شامگاهی که رستوران را جایگزین رستوران کرده بود ، جایگزین رستوران کند. نورا از او استقبال می کند و به گرمی از او استقبال می کند ، و چه کسی باید باشد جز خاله نورا از اولین فیلم جومانجی از سال 1995؟ Bebe Neuwirth با نقش آفرینی نقش خود را نشان می دهد که ظاهراً شخصیت وی از اجرای یک تختخواب و صبحانه به سمت یک سرویس غذاخوری در شهر کوچک نقل مکان کرد.

 

نورا به ادی اشاره می کند که مدیرش کناره گیری کرده و این کار را به او پیشنهاد می کند. این لحظه شیرین رستگاری برای مردی است که با بی قراری و احساس بی فایده ای روبرو شده است ، اما پس از آن باید با عمل به روشی که اکثر بزرگسالان آن را بسیار غیرحرفه ای می نامند برود و خراب کند - ادی چشم های اتاق خواب خود را چشمک می زند و زوزه می زند. به نورا ، که از چند ثانیه قبل ، رئیس خود است. او از معاشقه استقبال می کند ، اما هنوز هم برای تماشاگران ناخوشایند است. اضافه کردن به عجیب این است که ادی بدیهی است که در زنانی قرار دارد که شبیه دختر او هستند. نویرته شباهت چشمگیری به مارین هینک بازیگر زن دختر خود در این فیلم دارد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 648
  • بازدید کلی : 1,712