loading...

فیلم باز حرفه ای

کریستین بیل در یک سری فیلمها بازی کرده است ، اما طرفداران او همیشه او را به خاطر بازی در بتمن در سه گانه Dark Knight کریستوفر نولان به یاد می آورند. در حقیقت ، تاکنون او تنها بازیگری است که در سه فیلم

کریستین بیل

مهزیار تخاصمی بازدید : 133 چهارشنبه 09 بهمن 1398 : 13:18 نظرات (0)

کریستین بیل در یک سری فیلمها بازی کرده است ، اما طرفداران او همیشه او را به خاطر بازی در بتمن در سه گانه Dark Knight کریستوفر نولان به یاد می آورند. در حقیقت ، تاکنون او تنها بازیگری است که در سه فیلم شخصیت بازی کرده است - طول عمر که به او اجازه می داد چندین لباس شخصی را بپوشد. متأسفانه ، او اصل را بسیار ناراحت کننده دانست.

 

خوشبختانه برای بیل ، قبل از شروع تولید در The Dark Knight ، او خواستار خواستگاری جدید شد و دودهای جدید او تفاوت زیادی ایجاد کردند. وی ادامه داد: "به معنای واقعی کلمه قدم گذاشتن به آن بسیار راحت تر از اولین بار ... مانور پذیرتر بود. در ابتدا من برای انجام همه سکانس های مبارزه با کت و شلوار می جنگیدم ؛ این در واقع با روش مبارزه Keysi سازگار بود. سرم را حرکت کن و گرچه لباس جدید سنگین تر بود ، اما اجازه می داد "حرکت بسیار بیشتری داشته باشم. من می توانستم به درستی تنفس کنم ؛ سرم را مثل یک معاون در آن فشار نداد. "

 

وقتی نوبت به بن افلک رسید که مانتوی بتمن را در DC Extended Universe بگیرد ، بیل فقط یک توصیه را داشت. بیل به Access Hollywood گفت: "تنها چیزی که به او گفتم اطمینان از این است که بدون اینکه کسی به او کمک کند ، قادر به شستشوی بدبو شوید ، زیرا این کمی تحقیرآمیز است." "شما باید کسی داشته باشید ... از لباس کمک کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید. بنابراین این اصلی ترین توصیه من برای او بود."

 

مایکل چیکلیس

چیز

 

مایکل چیکلیس در درجه اول به دلیل بازی در نقش کارآگاه LAPD Vick Mackey در FX's The Shield شناخته شده است و اخیراً وی به عنوان کاپیتان پلیس ناتانیل بارنز در سریال تلویزیونی Gotham Fox ظاهر می شود. با این حال ، قبل از شروع پرش به DC Comics ، چیكلیس در فیلم های مارول متعدد به عنوان بن گریم (a.k.a. Thing) بازی كرد.

 

یک دهه قبل از انتشار Jant Trank با نقض بد Fantastic Four که در سال 2015 منتشر شد ، 20th Century Fox دو فیلم Fantastic Four را در اواسط دهه ی00 تولید کرد که چیکلیس به عنوان یکی از اعضای تیم قدرت فوق العاده بازی کرد. شخصیت وی بن گریم به همراه سایر اعضای بنیانگذار Fantastic Four در معرض اشعه کیهانی قرار گرفت که ژنوم خود را تغییر داده و آنها را با توانایی های فوق بشری تحریک می کند. گریم یک مخفیگاه نارنجی ، سنگی را ایجاد کرد و به جای استفاده کامل از CGI ، تیم تولیدی در Fantastic Four تصمیم به ساخت کت و شلوار با استفاده از جلوه های عملی گرفت.

 

"این هفتمین حلقه جهنم بود - لباس. اما می دانید که بدترین قسمت آن بود ، بدیهی است. این فقط ناراحتی جسمی بود. چیكلیس در مصاحبه ای با بایگانی تلویزیون آمریكا گفت. فقط به این دلیل که او لباس را دوست نداشت ، این بدان معنی نیست که او فیلم را دوست نداشت. در حقیقت ، در همان مصاحبه ، وی ادامه داد كه دوست دارد ساخت آن فیلم ها را دوست داشته باشد و در آینده منتظر پروژه های مشابه است.

 

وال کیلمر

بتمن

 

به نظر می رسد که فقط طرفداران دوست دارند لباس بتمن را بپوشند ، زیرا نه تنها بن افلک و کریستین بیل هم از Batsuits خود بیزار نیستند ، بلکه وال کیلمر- سازنده ساز بتمن ، باب کین نیز معتقد است که بهترین عملکرد اکشن را به عنوان بهترین اجرا کرد. شوالیه تاریکی.

 

در طول تابلو در C2E2 2012 ، کیلمر به حضار گفت: پوشیدن لباس بیسوئیت "مانند پوشیدن لباس راحتی بود که چندین برابر محکم تر از آن بود که هر کس دیگری بپوشد." پوشیدن کت و شلوار تمام بدن مطمئناً با سهم نسبتاً خوبی از موضوعات همراه خواهد بود ، اما ظاهراً Batsuit بسیار بدتر بود. "کت و شلوار یک ساعت طول می کشد تا وارد شوید ، و شما نمی توانید خودتان این کار را انجام دهید ، پس نمی توانید بشنوید زیرا واقعاً هیچ گوش گوش در آن وجود ندارد. همچنین شما نمی توانید سر خود را بچرخانید و نمی توانید بروید. خودتان به حمام بروید. علاوه بر این ، شما به راحتی سقوط می کنید. "

 

سال بعد كیلمر در مصاحبه ای با كونن اوبراین ، بار دیگر نارضایتی خود را مجدداً توصیف كرد و پوشیدن لباس بیتسویت را شكنجه توصیف كرد و گفت كه این او را به پیرمرد تبدیل كرده است. کیلمر گفت: "شما برای لباس پوشیدن به کمک نیاز دارید ... 45 دقیقه طول می کشد تا تحت درمان قرار بگیرید." وی ادامه داد: "شما به رفتن به حمام به کمک نیاز دارید" ، و با تکرار شکایتی بسیار متداول در میان باتمن سابق. "شما دیگر نمی توانید بشنوید ... و بعد وقتی خواستار کمک می شوید ، هیچ کس نمی آید."

 

رابرت داونی جونیور.

مرد آهنین

 

رابرت داونی ، از زمان اولین حضور خود به عنوان مرد آهنین در سال 2008 ، نسخه های زیادی از لباس ابرقهرمان خود را پوشیده است. این کار برای Marvel Studios امکان ساخت هر کت و شلوار امکان پذیر نخواهد بود ، و همچنین نمی تواند به خوبی به صفحه بزرگ تبدیل شود ، به همین دلیل استودیو در طی چند سال گذشته تصمیم به رفتن کامل CGI را گرفته است.

 

در حقیقت ، طبق گفته مدیر انیمیشن Light & Magic Magic Magic Chu ، داونی سالهاست نسخه عملی این کت و شلوار را نپوشیده است. چو در مورد استفاده از CGI در مقابل جلوه های عملی گفت: "[او] می دانست که مجبور نیست به اندازه کت و شلوار بپوشد و همین امر او را بسیار راحت تر می کند." با این حال ، گاهی اوقات ، داونی آنچه را که از آن به عنوان "لباس فوتبال" یاد می شود ، در چند صحنه ، مانند پایان Joss Whedon The Avengers ، می پوشاند.

 

اگرچه داونی لزوماً از پوشیدن لباس مرد آهنین متنفر نیست ، اما تعداد جسمی که ممکن است بر پوشنده داشته باشد را درک می کند. "من آموزش می دیدمتمام این سالها فکر می کردم بسیار سخت هستم ، اما اولین باری که لباس مارک 1 را پوشیدم ، تقریباً ذوب شخصیتی داشتم. "او گفت:" من کلاستروفوبی نیستم ، اما بعد از حرکت در آن برای یک زن و شوهر ساعت ها ، روح شما به شکلی شکسته است و شما دوست دارید ، "خوب ، وقت برای ورود به تیم شیرین کاری است." "

 

آن هاتاوی

گربه زن

 

سلینا کایل ، با نام مستعار Catwoman ، یکی از قدیمی ترین و برجسته ترین شخصیت های تاریخ طنز است که در اولین شماره از سریال های خود با عنوان بتمن در سال 1940 آغاز به کار کرد. به گفته سازنده بتمن ، باب کین ، سازنده بتمن ، او و بیل فینگر می خواستند جذابیت جنسی را به سریال طنزهای بعدی بتمن تزریق کنید ، به همین دلیل تصمیم گرفتند سلینا کایل را روی فیلم سینمایی دهه 30 ژان هارلو قرار دهند و چرا این شخصیت تمایل به پوشیدن چرم مشکی مشکی ندارد.

 

تعدادی از بازیگران زن در طول سالهای متمادی ، Catwoman را به تصویر کشیده اند و از اوایل دهه 60 با جولی Newmar شروع کرده اند و هر کدام از آنها چرم مشکی تا سر تا پا را پوشیده اند. در اواسط دهه 0000 ، نسخه لباس هال بری آشکارترین دسته از این لباس شد. او مهم نیست ، در حقیقت ، او آن را یکی از بهترین قسمت های فیلمبرداری فیلم با نقص نقاد پیدا کرد. "[این کت و شلوار] برجسته کل تجربه فیلم بود. این قدرتمند بود. علاوه بر جذابیت جنسی آشکار ، برای اطمینان از این مسئله اعتماد به نفس خاصی لازم است. همه ما نقص های جسمی داریم ، اما شما نمی توانید آنها را پنهان کنید وقتی می پوشید

 

آن هاتاوی ، که بازیگر Catwoman در فیلم The Dark Knight Rise کریستوفر نولان بود ، نتوانست بیشتر مخالف باشد. هتاوی به آلور گفت: "[لباس] یک تروریست روانی بود." "کت و شلوار ، افکار کت و شلوار ، تغییر زندگی من ، بنابراین باید در آن کت و شلوار متناسب شوم ... این سال بر من حاکم بود. من ده ماه به سالن ورزشگاه رفتم و بیرون نیامدم." این احساسات چیزی است که میشل پفیفر ، که در بازی برگشت بتمن تیم بورتون ، Catwoman را بازی کرد ، با آن موافق است. پفیفر به E گفت: "این احتمالاً واقعاً ناسالم بود ، و به معنای واقعی کلمه تازه می توان پوست من را فشار داد." برخط. "من فقط مجاز شدم آنقدر ساعتها آن را بپوشم."

 

میشل پفیفر

گربه زن

 

بازگشت بازگشت بتمن کاملاً دور از نسخه اصلی سال 1989 بود. مطمئناً ، تیم برتون و مایکل کیتون برگشتند ، اما این سریال به لطف Catwoman و لباس مبدل BDSM ، سست تر ، تیره تر و دور از جنس جنسی تری بود. البته ، در حالی که چرم به دوربین خوب می رسید ، نوعی کابوس برای فقیر میشل پفیفر بود. پفیفر در گفتگو با هالیوود ریپورتر گفت: "ناراحت کننده ترین لباس من تا به حال در آن حضور داشتم" ، توضیح داد که آنقدر محکم بود که خدمه "باید من را پودر می کردند ، به من کمک می کردند داخل ، و لباس را خلاء کردند."

 

و سپس پنجه ها وجود داشت. به گفته پفیفر ، "من همیشه در کارها آنها را می گرفتم." به علاوه ، بازیگر زن اعتراف کرد که ماسک "صورتم را می زد و من را خفه می کرد". اما شاید بدتر از همه ، طراح فراموش کرد که سوپر شرورها نیز انسان هستند و گاها نیاز به تسکین خود دارند. از آنجایی که وی قادر به استفاده از سرویس بهداشتی نبود ، لباس مجلسی دوخته شده مجدداً تجدید نظر می شد و اوضاع را کمی بهتر برای ستاره ناخوشایند می کرد.

 

آرنولد شوارتزنگر

آقای یخ

 

صرف نظر از عقاید سیاسی یا اعتقادات مذهبی شما ، همه ما می توانیم قبول کنیم که Batman & Robin یک فیلم بسیار وحشتناک بود. و همچنین برای آرنولد شوارتزنگر کمی ناخوشایند بود. درست است که او 25 میلیون دلار درآمد برای ایجاد برخی از مجازات های بسیار ناخوشایند درآمد ، اما فرماندار برای آماده سازی بخشی از آقای Freeze باید با برخی کارهای آرایش شدید مقابله کند.

 

یک نفر 11 نفره چهار ساعت را صرف نقاشی چهره و مناسب او کردند ، اما چالش واقعی زمانی روی داد که زمان آن بود که دهان شوارتزنگر درخشش پیدا کند. برای به دست آوردن این چهره یخ زده ، هنرمند آرایش جف داون یک چراغ LED را در دهان بازیگر گذاشت. همانطور که ممکن است تصور کنید ، این مسئله آرنولد را دشوار می کند که همه آن تک لاین ها را کنار بگذارد ، اما نوعی خطرناک نیز بود. بزاق شوارتزنگر وارد باتری ها می شود و باعث می شود اسید در دهانش نشت کند.

 

به طور طبیعی ، شوارتزنگر از این موضوع خوشحال نبود و آخرین چیزی که شما می خواهید این است که یک برنده هفت بار آقای المپیا را عصبانی کنید ، بنابراین Dawn دستگاه LED را درون یک بادکنک قرار داد - و در حالی که این مشکل اسید باتری را برطرف کرد ، هر 20 دقیقه یکبار نور می میرد و همین باعث می شد تا بازیگران و خدمه چند استراحت کنند. اما با وجود اشکالات ، شوارتزنگر در واقع لباس او را خیلی دوست داشت. طبق گفته تهیه کننده پیتر مک گرگور-اسکات ، او لباس را به خانه برد و برادران وارنر سالانه 1 دلار را برای پرداخت کت و شلوار فوق العاده جالبش پرداخت می کند.

 

جورج کلونی

بتمن و رابین

 

به نظر می رسد بتمن و رابین برای همه افراد ناخوشایند بود ، به خصوص در مورد لباس های ابرقهرمانی. آلیشیا سیلورستون با انواع نظرات جنسی ، چه از طرف مطبوعات و چه از همکاران ، رنج می برد ، زیرا او برای جاسازی در لباس فوق العاده تنگ او ، بتگرین مشکل داشت. و جورج کلونی ، ستاره در حال آمدن ، بسیار تند و تیز به خود گرفت. با در نظر گرفتن Val Kilmer ، ستاره ER قرار بود Caped Crusader را بازی کند ، اما به دلایلی عجیب و غریب ، کسی فکر می کرد که مجهز کردن لباس کولونی به یک جفت نوک سینه ایده خوبی است.

 

این تمسخراین تصمیم عصبانیت طرفداران و منتقدین را به خود جلب کرد ، و سالها بعد ، وقتی از او درباره شرم آورترین نقش او سؤال شد ، کلونی پاسخ داد: "خوب ، من از نوک سینه ها روی لباس بی هیجان هیجان زده نبودم .... بتمن فقط دائماً سرد بود. "" او همچنین اعتراف کرد که این لباس غیرقانونی است زیرا از "40 پوند لاستیک" ساخته شده است. کلونی به سختی می توانست حرکت کند و شوخی کرد که اگر بتمن خود را به مبارزه با دنی اقیان یا اورت مک گیل ، Dark Knight دچار حمله و جدال جدی شود.

 

بن افلک ... دوباره

Elektra و Daredevil

 

Daredevil که به طور گسترده یکی از بدترین فیلم های ابرقهرمانان محسوب می شد ، یک تجربه جهنمی برای اکثر فیلمبرداران بود. و بدیهی است ، بن افلک - که هرگز شانس بازی هوشیارهای نقاب دار را نداشت - شیطان زمان را با لباس خود داشت. در یکی از مصاحبه های بدنام ، بازیگر مبدل خود را "منبع تحقیر" توصیف کرد. و بعد از بازی جورج ریوز - بازیگر سوپرمن که گفته می شود لباس تنگ و شنل خود را تحقیر کرده است - افلک اعتراف کرد که می تواند با ریوز ارتباط داشته باشد ، گفت: "می دانید با پوشیدن لباس ناراحت کننده و خوش تیپ-این را فهمیدم." خوشبختانه ، به نظر می رسد چارلی کاکس ، مت مدرن امروزی ، چارلی کاکس ، از لباس ابرقهرمانانش کمی بیشتر لذت می برد ، اگرچه او لباس خود را "خیلی محکم" توصیف کرد ، و گفت که برای رسیدن به این موضوع "چهار نفر و حدود 45 دقیقه" طول می کشد. . و اگر برای چارلی کاکس این کار سخت است ، باید تعجب کنید که چگونه یک مرد نابینا سریع آن را خسته می کند.

 

تام هالند

مرد عنکبوتی

 

تام هلند اولین کسی خواهد بود که به شما می گوید او فوق العاده خوش شانس است که در حال خزنده دیواری مورد علاقه همه است. با این حال ، این بدان معنا نیست که محافظت از خیابان های کوئینز کار ساده ای است ، به خصوص هنگامی که شما مجبورید با یک لباس ابرقهرمانانه مقابله کنید که شما را دیوانه می کند. این بازیگر در مصاحبه ای با سال 2016 با Variety اعتراف کرد که لباس Spidey "بزرگترین چیز" راحت نیست و احتمالاً به این دلیل است که هنگام نیاز به تسکین خود ، راحت کردن آن خیلی سخت است.

 

هلند در گفتگو با كوتاه لیست ، اعتراف كرد كه تنها چیزی كه او در زیر لباس می پوشد ، یك كیست است ، بنابراین هر وقت نیاز به بازدید از دستشویی داشت ، مجبور است كاملاً لباسش را ببندد. مهمتر از آن ، او در ابتدا دوران سختی را برای ماندن در معرض هراس داشت. برای اینکه او را با آب تأمین کند (بعد از همه ، ماسک دهانی ندارد) ، خدمه مجبور شده اند یک لوله پلاستیکی را از طریق سوراخ در سوکت چشم بچسبانند و به هلند اجازه دهند که آب را بین آب بخورد.

 

البته این فقط سناریوی حمام را دوباره شروع می کند. اما لباس باعث شده هلند بیشتر از ناراحتی خفیف ایجاد کند. در زیر ماسک ، او "کلاه ایمنی تخم مرغی" را پوشیده است ، که گاهی اوقات بینش او را مختل می کند و در طی یک صحنه مبارزه او را دچار دردسر می کند. به گفته هلند ، او با یك دوبل شیرین مشغول فیلمبرداری بود كه پوشیده از "دستكش عظیم" بود (بنابراین فرض می كنیم او برای شوكر دو برابر شده بود) ، و وقتی این مرد مشتی به سر تام زد ، بازیگر آن را ندید. آینده.

 

همانطور که هلند اظهار داشت ، "او آنقدر سخت مثل من که باور نمی کنید ، مرا در صورت مشت کرد." اما سلام ، با قدرت زیاد مسئولیت بزرگی به وجود می آید ، و با فرصت های عالی بازیگری فرصتی برای جوراب گرفتن توسط یک سرپرست به وجود می آید.

 

اسکار اسحاق

آخر الزمان

 

یکی از با استعدادترین بازیگرانی که امروز کار می کند ، اسکار اسحاق بدبختی از ثبت نام در یکی از بدترین فیلم های حق رای دادن X-Men بدبخت شد. با بازیگری در کنار مایکل فاسبندر و جنیفر لارنس ، اسحاق یک لباس دیوانه وار را برای نواختن آخرالزمان ، یعنی جمعیت جهش یافته با چیزی برای گفتارهای گل و تبدیل مردم به گرد و غبار اهدا کرد. و این خیلی بد است که فیلم منتقدان را بمباران کرد ، زیرا اسحاق برای بازی در این قسمت مجبور بود با بسیاری از تعرض ها مقابله کند.

 

همانطور که توسط رولینگ استون توضیح داده شده ، اسحاق باید کفش های غول پیکر را بپوشد که به طول آن بیش از سه اینچ اضافه شده بود. کت و شلوار او 40 پوند وزن داشت و بعد هم آن همه آرایش و پروتز وجود داشت. سیمون کینبرگ تهیه کننده تأیید کرد که این کت و شلوار در واقع "یک کابوس کابوس" است ، و در حالی که اسحاق یک کارگر بود ، او نیاز داشت که به طور مداوم در یک چادر خنک کننده استراحت کند. هر وقت کارگردان برایان سینگر فریاد برش می زد ، این بازیگر به سمت AC حرکت می کرد که در آن سعی می کرد "نفس بکشد و از این که عرق به گوش من ریخته نمی شد نفس بکشد و من نمی توانم آنها را لمس کنم. خشن بود."

 

گال گادوت

زن شگفت انگیز

 

باشه ، پس واقعیت اینجاست: گال گدوت از لباس ابرقهرمانی خود متنفر نیست. در حقیقت ، او واقعاً آن را دوست دارد ... حداقل نسخه ای که اکنون دارد. اما هنگامی که او برای اولین بار روی زره ​​خود را امتحان کرد ، واکنش کمی متفاوت داشت. گادوت در حال صحبت با جیمی کیمل ، گفت هنگامی که در ابتدا او را با لباس فوق العاده امتحان کرد ، کرست آنقدر محکم بود که "به معنای واقعی کلمه نمی توانست نفس بکشد".

 

خوشبختانه ، بخش لباس آن را برطرف كرد تا Wonder Woman بتواند هواي مورد نياز خود را بدست آورد - شايد زياد. در مقایسه با لباس فلش یا کت و شلوار بتمن ، لباس زنانه Wonder Woman نوعی فاش کردن است و این بدان معنی است که گادوت هنگامی که Wonder Woman در طی یک زمستان سرد انگلیسی به ضرب گلوله کشته شد ، کمی تلاش کرد. البته ، او که آمازونیایی بودن اوست ، گادوت از آب و هوای یخی جان سالم به در برد و کاملاً آن را در گیشه کشت.

 

مارک روفالو

 

اعطا می شود ، مارک روفالو یک لباس ندارداین تصمیم عصبانیت طرفداران و منتقدین را به خود جلب کرد ، و سالها بعد ، وقتی از او درباره شرم آورترین نقش او سؤال شد ، کلونی پاسخ داد: "خوب ، من از نوک سینه ها روی لباس بی هیجان هیجان زده نبودم .... بتمن فقط دائماً سرد بود. "" او همچنین اعتراف کرد که این لباس غیرقانونی است زیرا از "40 پوند لاستیک" ساخته شده است. کلونی به سختی می توانست حرکت کند و شوخی کرد که اگر بتمن خود را به مبارزه با دنی اقیان یا اورت مک گیل ، Dark Knight دچار حمله و جدال جدی شود. بن افلک ... دوباره Elektra و Daredevil Daredevil که به طور گسترده یکی از بدترین فیلم های ابرقهرمانان محسوب می شد ، یک تجربه جهنمی برای اکثر فیلمبرداران بود. و بدیهی است ، بن افلک - که هرگز شانس بازی هوشیارهای نقاب دار را نداشت - شیطان زمان را با لباس خود داشت. در یکی از مصاحبه های بدنام ، بازیگر مبدل خود را "منبع تحقیر" توصیف کرد. و بعد از بازی جورج ریوز - بازیگر سوپرمن که گفته می شود لباس تنگ و شنل خود را تحقیر کرده است - افلک اعتراف کرد که می تواند با ریوز ارتباط داشته باشد ، گفت: "می دانید با پوشیدن لباس ناراحت کننده و خوش تیپ-این را فهمیدم." خوشبختانه ، به نظر می رسد چارلی کاکس ، مت مدرن امروزی ، چارلی کاکس ، از لباس ابرقهرمانانش کمی بیشتر لذت می برد ، اگرچه او لباس خود را "خیلی محکم" توصیف کرد ، و گفت که برای رسیدن به این موضوع "چهار نفر و حدود 45 دقیقه" طول می کشد. . و اگر برای چارلی کاکس این کار سخت است ، باید تعجب کنید که چگونه یک مرد نابینا سریع آن را خسته می کند. تام هالند مرد عنکبوتی تام هلند اولین کسی خواهد بود که به شما می گوید او فوق العاده خوش شانس است که در حال خزنده دیواری مورد علاقه همه است. با این حال ، این بدان معنا نیست که محافظت از خیابان های کوئینز کار ساده ای است ، به خصوص هنگامی که شما مجبورید با یک لباس ابرقهرمانانه مقابله کنید که شما را دیوانه می کند. این بازیگر در مصاحبه ای با سال 2016 با Variety اعتراف کرد که لباس Spidey "بزرگترین چیز" راحت نیست و احتمالاً به این دلیل است که هنگام نیاز به تسکین خود ، راحت کردن آن خیلی سخت است. هلند در گفتگو با كوتاه لیست ، اعتراف كرد كه تنها چیزی كه او در زیر لباس می پوشد ، یك كیست است ، بنابراین هر وقت نیاز به بازدید از دستشویی داشت ، مجبور است كاملاً لباسش را ببندد. مهمتر از آن ، او در ابتدا دوران سختی را برای ماندن در معرض هراس داشت. برای اینکه او را با آب تأمین کند (بعد از همه ، ماسک دهانی ندارد) ، خدمه مجبور شده اند یک لوله پلاستیکی را از طریق سوراخ در سوکت چشم بچسبانند و به هلند اجازه دهند که آب را بین آب بخورد. البته این فقط سناریوی حمام را دوباره شروع می کند. اما لباس باعث شده هلند بیشتر از ناراحتی خفیف ایجاد کند. در زیر ماسک ، او "کلاه ایمنی تخم مرغی" را پوشیده است ، که گاهی اوقات بینش او را مختل می کند و در طی یک صحنه مبارزه او را دچار دردسر می کند. به گفته هلند ، او با یك دوبل شیرین مشغول فیلمبرداری بود كه پوشیده از "دستكش عظیم" بود (بنابراین فرض می كنیم او برای شوكر دو برابر شده بود) ، و وقتی این مرد مشتی به سر تام زد ، بازیگر آن را ندید. آینده. همانطور که هلند اظهار داشت ، "او آنقدر سخت مثل من که باور نمی کنید ، مرا در صورت مشت کرد." اما سلام ، با قدرت زیاد مسئولیت بزرگی به وجود می آید ، و با فرصت های عالی بازیگری فرصتی برای جوراب گرفتن توسط یک سرپرست به وجود می آید. اسکار اسحاق آخر الزمان یکی از با استعدادترین بازیگرانی که امروز کار می کند ، اسکار اسحاق بدبختی از ثبت نام در یکی از بدترین فیلم های حق رای دادن X-Men بدبخت شد. با بازیگری در کنار مایکل فاسبندر و جنیفر لارنس ، اسحاق یک لباس دیوانه وار را برای نواختن آخرالزمان ، یعنی جمعیت جهش یافته با چیزی برای گفتارهای گل و تبدیل مردم به گرد و غبار اهدا کرد. و این خیلی بد است که فیلم منتقدان را بمباران کرد ، زیرا اسحاق برای بازی در این قسمت مجبور بود با بسیاری از تعرض ها مقابله کند. همانطور که توسط رولینگ استون توضیح داده شده ، اسحاق باید کفش های غول پیکر را بپوشد که به طول آن بیش از سه اینچ اضافه شده بود. کت و شلوار او 40 پوند وزن داشت و بعد هم آن همه آرایش و پروتز وجود داشت. سیمون کینبرگ تهیه کننده تأیید کرد که این کت و شلوار در واقع "یک کابوس کابوس" است ، و در حالی که اسحاق یک کارگر بود ، او نیاز داشت که به طور مداوم در یک چادر خنک کننده استراحت کند. هر وقت کارگردان برایان سینگر فریاد برش می زد ، این بازیگر به سمت AC حرکت می کرد که در آن سعی می کرد "نفس بکشد و از این که عرق به گوش من ریخته نمی شد نفس بکشد و من نمی توانم آنها را لمس کنم. خشن بود." گال گادوت زن شگفت انگیز باشه ، پس واقعیت اینجاست: گال گدوت از لباس ابرقهرمانی خود متنفر نیست. در حقیقت ، او واقعاً آن را دوست دارد ... حداقل نسخه ای که اکنون دارد. اما هنگامی که او برای اولین بار روی زره ​​خود را امتحان کرد ، واکنش کمی متفاوت داشت. گادوت در حال صحبت با جیمی کیمل ، گفت هنگامی که در ابتدا او را با لباس فوق العاده امتحان کرد ، کرست آنقدر محکم بود که "به معنای واقعی کلمه نمی توانست نفس بکشد". خوشبختانه ، بخش لباس آن را برطرف كرد تا Wonder Woman بتواند هواي مورد نياز خود را بدست آورد - شايد زياد. در مقایسه با لباس فلش یا کت و شلوار بتمن ، لباس زنانه Wonder Woman نوعی فاش کردن است و این بدان معنی است که گادوت هنگامی که Wonder Woman در طی یک زمستان سرد انگلیسی به ضرب گلوله کشته شد ، کمی تلاش کرد. البته ، او که آمازونیایی بودن اوست ، گادوت از آب و هوای یخی جان سالم به در برد و کاملاً آن را در گیشه کشت. مارک روفالو اعطا می شود ، مارک روفالو یک لباس ندارد...بازی های ویدیویی از طریق راه زنان را به تصویر می کشند.

 

جورج کلونی - بتمن و رابین

جورج کلونی - بتمن و رابین

 

بتمن و رابین "جوئل شوماخر" یک فاجعه بود ، به بیان راحت آن. طرفداران این عناصر را با کنار گذاشتن عناصر کارتونی ، گفتگوی وحشتناک و گزینه های ضعیف ، هرگز لباس های فیلم- به ویژه نوک سینه های خفاش- را فراموش نخواهند کرد.

 

شوماخر در ویژه بتمن توضیح داد: "هیچ راهی نیست که بتوانم آن را برای شما توضیح دهم غیر از این که تصور نمی کردم قرار دادن نوک سینه ها روی لباس خفاش ها به عناوین بین المللی باشد". "اجسام لباس - الهام بخش برای آنها مجسمه های یونانی است که دارای اجساد کاملی هستند. و بنابراین ، ما این بدن بی نقص را در لاستیک قالب می زنیم ، و آنها از نظر بیهوشی وابسته به عشق شهوانی هستند. بنابراین ، هرگز برای من پیش نیامد که قرار نگیرم. نوک پستانها را بر روی لباس مردها بگذارید زیرا نمی دانستم نوک سینه نر یک قسمت جنجالی بدن است. "

 

این همه به اندازه کافی منطقی به نظر می رسید - و اگر بتمن و رابین در بسیاری از سطوح دیگر موفق بودند ، مخاطبان می توانستند از حواس پرتی لباس گذشته باشند. افسوس ، این فیلم برای یک دهه محکم ، کل حق رای دادن را به یک دهه محکم اعزام کرد و سالها با هواداران خود را ترک کرد تا بدترین خطا در تاریخ طولانی سینمای فرنچایز را مسخره کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 654
  • بازدید کلی : 1,718