loading...

فیلم باز حرفه ای

Marvel Studios با پیوند دادن داستانهای بیش از نیمی از فرانشیزهای مختلف به یک روایت بزرگتر ، تاریخ سینما را رقم زد. آیا همیشه عالی بوده است؟ آیا هیچگونه ناسازگاری وجود نداشته است؟ نه و نه ، اما با توجه

شخصیت های MCU با بیش از یک بازیگر بازی می شوند

مهزیار تخاصمی بازدید : 63 چهارشنبه 09 بهمن 1398 : 13:21 نظرات (0)

Marvel Studios با پیوند دادن داستانهای بیش از نیمی از فرانشیزهای مختلف به یک روایت بزرگتر ، تاریخ سینما را رقم زد. آیا همیشه عالی بوده است؟ آیا هیچگونه ناسازگاری وجود نداشته است؟ نه و نه ، اما با توجه به اینکه MCU بیش از یک دهه وجود داشته و بیش از 20 فیلم را شامل می شود ، انسجام و قوام روایت بسیار چشمگیر است.

 

یکی از چالش هایی که فیلمسازان باید با آن روبرو شوند که سازندگان کتاب های کمیک از آن صرفه جویی شده اند ، چالش حفظ استعداد مداوم است. از این گذشته ، اگر مرحوم استن لی یا سردبیر بعدی آن را می خواست كه كاپیتان آمریكا را در یك مقاله Doctor Strange مهمان ستاره كند ، آنها فقط تیم خلاق Doctor Strange را شامل می شدند كه شامل Captain America باشد. اگر Marvel Studios بخواهد Cap را در یک فیلم Doctor Strange نشان دهد ، آنها باید اطمینان حاصل کنند که کریس اوانز موافق است ، که با برنامه وی کار می کند ، آنها باید به مذاکره در مورد پول بپردازند ، آنها باید حتماً اطمینان حاصل کنند که بندیکت کامبربچ نیست. یک مرد پیشرو دیگر که در زمین بازی خود ، و غیره به راه افتاده است ، اشتباه را مالیده است.

 

بنابراین در بعضی موارد بازیگران مجبور به تعویض شدند. برخی از بازیگران پیشرو بودند ، برخی تغییرات کمتر قابل توجه بودند و بعضی دیگر تغییر کردند زیرا ظاهر اولیه شخصیت ها چهره آنها را نشان نمی داد. و بعضی از شخصیت ها همیشه ، به ضرورت ، توسط بیش از یک بازیگر بازی شده اند. برای دانستن اینکه در مورد چه چیزی صحبت می کنیم ، در اینجا نگاهی به شخصیت های MCU می پردازیم که توسط بیش از یک بازیگر انجام شده است.

 

بروس بانر / The Hulk - اد نورتون و مارك روفالو

تصویر تقسیم نورتون و روفالو که هر کدام بروس بنر را بازی می کنند

 

در سال 2008 اد نورتون به عنوان بروس بانر در فیلم The Incredible Hulk بازی کرد. چهار سال بعد ، انتقامجویان شاهد بازگشت بروس بانر و سبز رنگ او ، اما با جایگزینی مارك روفالو نورتون بود.

 

در بیانیه رسمی سال 2010 ، مارول ادعا کرد این انتخاب استودیوی عدم بازگشت نورتون است. این استودیو گفته است كه بازیگری را می خواهد كه "مظهر خلاقیت و روحیه مشاركت سایر بازیگران با استعداد ما" باشد. به نظر می رسد که این اظهار نظر به دلیل عدم پذیرش نورتون از انجام تور مطبوعاتی برای باور نکردنی هالک پس از قطع بازنویسی فیلمنامه او در این فیلم برای اکران تئاتر بود. چهار سال بعد ، با صحبت کردن با NPR (از طریق THR) ، نورتون تصریح كرد كه انتخاب او برای بازگشت نیست ، و گفت كه "تنوع بیشتری می خواهد" در كارهای خود.

 

به گفته مارك روفالو ، اعلامیه ای كه وی برای حضور در این نقش قدم می گذارد ، کمی ناخوشایند بود. وی با بیان اینکه در نمایشگاه گراهام نورتون برگزار شد ، گفت که رابرت داونی جونیور او را در طنز سال 2010 سان دیگو به عنوان "بازخوانی نقش" بروس بانر معرفی کرد و باعث شد تا جمعیت باور کنند که قصد دارند اد نورتون را ببینند. او همچنین گفت که ما مدت ها بعد از انجام این کار بازیگری را یاد نگرفتیم. روفالو شب قبل از ظاهر كمیك كون گفت كه مأمور وی به وی گفت: صبح روز بعد پنجره خود را بیرون بیاندازید: "اگر یك ماشین آنجا باشد ، قسمت را گرفتید. اگر وجود ندارد ، فقط به رختخواب بروید." خوشبختانه ، روفالو به خواب نرفت.

 

جیمز رودز / ماشین جنگ - ترنس هوارد و دون چادل

تصویر تقسیم شده از ترنس هوارد به عنوان رودی در مرد آهنین و دون چادل به عنوان رودس در مرد آهنی 2

 

جیمز رودز - پس از بازی ترنس هوارد - به نسخه اولیه ناتمام لباس مرد آهنین در اتاق کار تونی استارک نگاه می کند و می گوید: "دفعه بعد ، عزیزم." متأسفانه وقتی دفعه بعدی برای رودی آمد ، برای هوارد منظور این نبود.

 

هوارد از ناامیدی خود با مارول و همبازی روبرت داونی ، جونیور ، نسبت به آنچه اتفاق افتاده بود خجالتی نبود. هاوارد در یک اپیزود در سال 2013 از Watch What Happens Live گفت كه در ابتدا با مارول قرارداد سه تصویر را امضا كرد ، اما برای Iron Man 2 این استودیو می خواست مجدداً یك رای دهد و به بازیگر یك هشتم از آنچه در ابتدا وعده داده شده بود بپرداخت. او همچنین گفت که او داونی را برای پشتیبانی و راهنمایی فراخوانده است ، اما دلالت بر این دارد که بازیگر از او دوری می کند. با این وجود پس از سالها عصبانیت ، هوارد و داونی حصارها را اصلاح کردند. در سال 2017 هوارد گفت که او و داونی دوباره دوست هستند زیرا "ما تازه فهمیدیم که زندگی خیلی کوتاه است".

 

صحبت از زمان کوتاه بودن ، دون چادل طولی نکشید که تصمیم به جایگزینی هوارد گرفت. در سال 2019 ، چادل به Variety گفت که رئیس دونئی و مارول استودیو ، کوین فیگ ، او را در حالی که در جشن تولد دخترش بود به او زنگ زدند تا نقش جیمز رودز را به او پیشنهاد دهند و او یک ساعت فرصت برای تصمیم گیری دارد. چادل به مارك مالكین Variety گفت: "من گفتم ،" خوب ، من در جشن تولد دخترم هستم. " آنها گفتند ، "اوه ، دو ساعت طول بکشد."

 

هوارد استارک - جرالد سندرز ، دومینیک کوپر و جان اسلاتری

تصویر تقسیم دومینیک کوپر در نقش هاوارد استارک و جان اسلاتری در نقش هاوارد استارک

 

اگر متوجه شده اید که هوادار پدر تونی استارک بسیار متفاوت از فیلم به فیلم متفاوت است ، نگران نباشید - این نشانه ای نیست که شما نیاز به ملاقات با مدرک گوش و حلق و بینی خود دارید. پدر مرد آهنین توسط نه یک ، دو نفر بلکه سه بازیگر متفاوت به تصویر کشیده شده است.

 

ما برای اولین بار هوارد استارک را در عکسی به عنوان بخشی از نمایش جایزه پسرش در اوایل سال Iron Iron در سال 2008 می بینیم ، جایی که وی توسط جرالد سندرز بازی می کند. بut در سال 2010 در مرد آهنین 2 ، در فیلم فیلم در نقد و بررسی تونی برای کشف چگونگی درمان خود از مسمومیت پالادیوم ، هاوارد استارک توسط جان اسلاتر ، بهتر شناخته شده به عنوان مرد تبلیغاتی راجر استرلینگ در مردان Mad AMC بازی می شود. این شخصیت در فیلم Captain America: The First Avenger با بازی دومنیک کوپر به عنوان مخترع جوانی که به واقعیت تبدیل شدن کاپیتان آمریکا کمک می کند ، زمان نمایش فیلم بیشتر می شود.

 

در حالی که سندرز به عنوان هوارد استارک ظاهر نشده است ، در مورد کوپر و اسلاتریت این ویژگی منحصر به فرد است - برخلاف بسیاری از شخصیت های MCU که توسط بیش از یک بازیگر بازی شده است - هیچکدام دیگری را جایگزین آن نکرده است. Slattery در ادامه به ایفای نقش هوارد استارک در فیلم Ant-Man 2015 ، Captain America: 2016 ، War War و Avengers 2019: Endgame پرداخت. در همان زمان ، کوپر هرگز نقش را ترک نکرده است. او در سریال های تلویزیونی Agent Carter مارول بازی استارک داشت و قرار است در فیلم آینده Disney + چه بگویم اگر ... دوباره بازی کند

 

فندرال - جاش دالاس و زاخاری لوی

تصویر تقسیم شده از جوش دالاس به عنوان فندرال و زاخاری لوی به عنوان فندرال

 

swandbuckling Fandral of Asgard's Warriors Three در شخصیت Thor 2010 که برخی از هواداران در حال تماشای فیلم Thor: 2013: The World Dark بودند ، حتی جزئی از شخصیتهای بازیگر متفاوت را مشاهده نکردند ، شخصیت كوچكی داشت. متأسفانه ، به همان اندازه سرگرم کننده بودن که جزء Asgard بوده است ، دنیای خیالی متفاوت ، Fandral اصلی را از زادگاه Thor دور کرد.

 

جاش دالاس در ثور نقش فندرال را بازی می کند ، اما شرایط باعث شد او از ادامه بازی کنار بیاید. با شروع سالی که ثور در سالن های تئاتر ظاهر شد ، دالاس نقشی متناوب بین دیوید نولان و پرنس جذاب در درام فانتزی ABC روزی به دست آورد. او چیزی درباره چیز خوب برای گفتن در مورد زمان خود به عنوان Fandral نداشت ، اما گفت كه برنامه های تیراندازی بین Thor و Once Upon a Time به سادگی به او اجازه نمی دهد كه هر دو را انجام دهد.

 

ثور: دنیای تاریک دید که زاخاری لوی نقش Fandral را بر عهده دارد. او این نقش را در فیلم Thor: Ragnarok 2017 اصلاح کرد ، هر چند که متاسفانه مدتها نیست. به همراه دیگر Warriors Three ، Fandral توسط هلا (کیت بلانشت) در اوایل فیلم کشته می شود. حدود یک ماه پس از آزادی راگناروک ، لوی ابراز پشیمانی کرد که سخنان گذشته Fandral نیز قطع شد. لوی گفت در هنگام حضور در صفحه در Heroes and Villains Fan Fest ، او وقتی صحنه فیلمبرداری شد ، هلا را به فریاد زدن "For Asgard!" اما فریاد نبرد او به پایان رسید که ویرایش شد.

 

جمجمه قرمز - هوگو بافی و راس مارکند

تصویر تقسیم شده هوگو بافی به عنوان جمجمه قرمز و راس ماركند

 

یکی از رازهای بهتر نگه داشته شده Avengers 2018: Infinity War بازگشت جمجمه قرمز بود. شرور ادعا می کند که وی به دلیل تلاش برای به دست آوردن یکی از Infinity Stones با تبدیل شدن به راهنمایی هرکسی که به دنبال Soul Stone است مجازات شده است. اما به جای هوگو بافی که در ابتدا شرور بازی می کرد ، آن راس مارکاند - معروف ترین عنوان Aaron در AMC's The Walking Dead است - بهترین جعل هویت Red Skull خود را در جنگ بی نهایت و پیگیری انتقام جویان 2019 انجام می دهد.

 

این امر قابل درک است اگر فرض کنید که مارول حتی زحمت نکشیدن بافندگی را نداد. از اوایل سال 2012 ، این بازیگر گفت که او علاقه ای به تجدید نقش ندارد. بافندگی در حالی که با Collider صحبت می کرد ، گفت: "فکر می کنم با این نوع فیلم خط و باریک را انجام داده ام." وی افزود که اگر از مارول خواسته شود ، به طور قراردادی موظف به حضور در فیلم های دیگر است ، اما این فرض را بر عهده دارد که مارول "اگر نمی خواست کسی را مجبور به انجام این کار کند."

 

در اوایل سال 2020 در طی مصاحبه ای با Time Out ، معلوم شد كه در حقیقت مارول به بافندگی نزدیك شد ، اما او از مذاكرات راضی نبود. بافندگی گفت که طبق قرارداد اصلی وی با مارول ، به ازای هر فیلم بعدی كه در آن به عنوان جمجمه سرخ ظاهر می شود ، مبلغ بیشتری پرداخت می شود. اما هنگامی که آنها برای Infinity War و Endgame به او نزدیک شدند ، به او پیشنهاد کردند "خیلی کمتر ... و این برای دو فیلم بود". وی مذاکرات با استودیو را "غیرممکن" توصیف کرد.

 

تانوس - دیمیون پواتیر و جاش برولین

تصویری تقسیم شده از دیمیون پواتیر و جاش برولین

 

حضور در چهار فیلم به عنوان Mad Titan Thanos ، عملکرد جوش برولین به عنوان شرور نهایی MCU’s Infinity Saga یک پیروزی غیرقابل انکار است. همانطور که کوین فیگ ، رئیس جمهور مارول ، درباره انتخاب بازیگری برولین در این نقش گفت: "او می توانست بدون تأثیرات تانوس باشد. او این نوع چهره و آن نوع جاذبه ها را دارد." برولین برای نقشی بسیار عالی عمل کرد که می توانست به راحتی فراموش شود که وقتی تبهکار در صحنه اعتبارات انتقامجویان 2012 ظاهر شد ، به راحتی فراموش نشد که در هنگام بازی با تانوس بازی کند.

 

شاید معروف به Duprez در درام خون آشام HBO ، True Blood ، دیمون پویتایر در آن صحنه مختصر با تغییر اعتبار بازی ، تانوس را بازی می کند. و به گفته پوآتیه ، او حتی متوجه نشد که وی در حال بازی تانوس است تا زمانی که به معنای واقعی کلمه در صندلی آرایش باشد. این بازیگر به GeeksWorldWide (از طریق ComicBookMovie) گفت که - عمدتا به دلیل شایعاتی مبنی بر اینکه ارتش لوکی از Skrulls در حال تغییر شکل خواهد بود - فکر کرد که او بازی Super-Skrull ، یک شرور قدیمی Fantastic Four را تشکیل می دهد.

 

در حالی که این عکس نمایه کوتاه تنها ظاهر پوآتیر بودتانوس ، آخرین بار در MCU نبود. پاتیر به عنوان یکی از دزدگیران کراس بونس در آغاز کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی از نقشی جزئی صحبت می کند.

 

کاسی لنگ - ابی رایدر فورستون و اما فوممن

تصویر تقسیم شده از ابی رایدر فورستون به عنوان کاسی لنگ و اما فوممن به عنوان کاسی لنگ

 

معدود بازیگر کودک در MCU بر قلب مخاطبان پیروز شده اند به همان اندازه که Abby Ryder Forston به عنوان Cassie Lang - دختر به اسکات لنگ ، با نام Ant-Man (پل رود) - در آنتمن مرد سال 2015 و دنباله آنتمن من و Wasp. . متأسفانه ، طرح انتقام جویان: Endgame به Cassie Lang پنج سال بزرگتر از زمانی که او را رها کردیم نیاز داشت و در آن فیلم اما Fuhrmann به عنوان دختر اسکات لانگ دست به دست شد.

 

ما نمی دانیم که فورسون چه زمانی یا چگونه خبرهایی را شنید که دیگر به عنوان کسی برنگشته ، هرچند که در ژوئیه 2018 گفت که او امیدوار است که به بازی کاسی ادامه دهد و او می خواهد یک ابرقهرمان شود. در کمیک ها ، کاسی سرانجام با قهرمانانی که در حال تغییر اندازه هستند Stature in Young Avengers تغییر می کند و Forston به InsideTheMagic می گوید: "من واقعاً امیدوارم که بتوانم بازی Stature را انجام دهم. فکر می کنم داشتن کت و شلوار خیلی جالب بود و تازه می شدم. یک ابرقهرمان ... با افراد بد مبارزه کن! "

 

قبل از اینکه به خاطر فائق آمدن در این نقش به Emma Furhmann عصبانی نشوید ، او ظاهرا حتی نمی دانست که برای چه کسی استماع می کند. اندکی پس از انتشار Endgame ، Furhmann به ComicBook.com گفت که او در ژوئن سال 2017 استماع شد و حتی به او نامی از فیلم نیامده است. او به سایت گفت که بهترین شرط بندی او با آنچه در پایان به پایان رسید بسیار متفاوت است: "من حدس می زنم جوان بیوه بلک ، زیرا این تنها شخصیت زن بود که من می توانم فکر کنم که شبیه آن هستم."

 

لوکی - تام هیدلستون ، کریس ایوانز و آنتونی هاپکینز

تصویر تقسیم ثور با کریس ایوانز لوکی و ثور با آنتونی هاپکینز لوکی

 

طرفداران تام هیدستون نگران نباشید - ما هیچ تغییر جدیدی را برای خدای دروغ مورد علاقه شما اعلام نمی کنیم. همین اتفاق می افتد که یکی از ترفندهای جادویی سرگرم کننده تر لوکی - توانایی او در پنهان کردن خودش در مورد هرکسی که خودش انتخاب می کند - باعث شده تا دیگر مردان پیشرو بازی برادر فرزندخوانده ثور را بازی کنند.

 

به همان شکلی که آنتونی هاپکینز در سه فیلم اول ثور در نقش اودین نقش داشت ، او هرگز در حق رای دادن از اوایل سال 2017 Thor: Ragnarok سرگرم کننده نیست. اوکین در پایان سال 2013 Thor: The Dark Dark World جایگزین لوکی شد ، اودین هنوز از دست رفته است و Loki به عنوان پدر فرزندخواندگی خود در حال نقاب زدن است. ما نسخه ای خنده دار از اودین یا نسخه بسیار عجیب و غریب از Loki را مشاهده می کنیم - بسته به نوع نگاه شما به آن - که فقط یک بار به پایان می رسد که ثور با چکش خود تهدید کننده را تهدید می کند.

 

زودتر از آن یکی از بهترین کادوهای تاریخ MCU است. در دنیای تاریک ، لوکی به طور خلاصه ظاهر کاپیتان آمریکا را فرض می کند. پس از اکران فیلم ، هیدلستون به MTV داستان خنده دار پشت پرده را گفت. هیدلستون هر کاری را که می بینید اوانز در فیلم انجام داد انجام داد ، از جمله پوشیدن کت و شلوار کاپ و حمل سپر او. سپس ایوانز ضبط عملکرد هیدلستون را تماشا کرد و هر کاری که بازیگر لوکی انجام داد را انجام داد. یا همانطور که هیدلستون بیان کرد ، "این او است که احساساتی را انجام می دهد که من تصور می کنم از او. و درخشان است."

 

جنت ون داین - هایلی لوویت و میشل پفیفر

تصویر تقسیم شده از هایلی لوویت و میشل پفیفر

 

شما حتی ممکن است تصوری از کسی نداشته باشید به غیر از میشل پفیفر که جانت ون داین را بازی کرده است - واس اصلی - اما در هر دو بازی Ant-Man و پیگیری Ant-Man & The Wasp 2015 ، هلیلی لوویت نسخه جوان بازی Hank Pym را از دست داد. عشق.

 

در نسخه تئاتر مورچه ها ، وقتی چهره اش پوشانده شده است ، بیشتر از Lovitt را نمی بینید که صحنه اش را ببندد و تنظیم کننده خود را خاموش کند و بی نهایت کوچک می شود تا بتواند هسته ای را که به سمت ایالات متحده است متوقف کند. اما در سال 2017 ، لوویت به سریال تلویزیون هاب گفت که وی صحنه های گفتگو با مایکل داگلاس را برای فیلم Ant-Man فیلمبرداری کرده است که در نهایت بریده شد. او دوباره به عنوان جوان جنت ون داین در Ant-Man & The Wasp ظاهر می شود و CGI از آن استفاده می کرد تا بیشتر شبیه به Pfeiffer شود.

 

جنت ون داین تنها شانس لویت برای بازی در نقش یک قهرمان مارول نیست. او در سریال های تلویزیونی The Gifted نقش شخصیتی X-Men Sage را تکرار کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 662
  • بازدید کلی : 1,726