loading...

فیلم باز حرفه ای

MCU شخصیت هایی را از لحاظ جسمی ، بسیار… غیرممکن تر از سایر فیلم ها شامل می کند. به همین ترتیب ، شخصیت هایی وجود دارند که به آنها نیاز دارید بیش از یک نفر برای بازی همزمان داشته باشید. چنین جانو

موشک - بردلی کوپر و شان گون

مهزیار تخاصمی بازدید : 53 چهارشنبه 09 بهمن 1398 : 13:22 نظرات (0)

MCU شخصیت هایی را از لحاظ جسمی ، بسیار… غیرممکن تر از سایر فیلم ها شامل می کند. به همین ترتیب ، شخصیت هایی وجود دارند که به آنها نیاز دارید بیش از یک نفر برای بازی همزمان داشته باشید. چنین جانوری موشک ضد اجتماعی است که توسط دو فیلم اول Guardians of the Galaxy ساخته شده است.

 

اکثر مردم از Rocket به عنوان محصول بازیگری بردلی کوپر فکر می کنند و در حالی که کوپر صدای موشک است ، تقریباً در هر راه دیگری به غیر از خود ارائه دهنده CGI ، اعتباری به شان گون می رود. در طول جلسه فیس بوک زنده در سال 2017 ، جیمز گان ، نویسنده / کارگردان Guardians با این تصور غلط مبنی بر اینکه برادرش محرمانه Rocket است ، برخورد کرد. جیمز گفت: "شان گون ایستاده نیست." "او یک بازیگر مرجع حرکت است. این بدان معنی است که ما فیلم هایی را که شان انجام می دهد راکتی را انجام می دهد فیلمبرداری می کنیم ... من متوقف نمی شویم تا اینکه عملکرد را به درستی انجام دهیم."

 

برادران گان در گفتگو با EW در سال 2018 گفتند بسیاری از آنچه شان را برای نقش عالی می کند ، انعطاف پذیری وی است. جیمز داستانی راجع به برادرش در سن 12 سالگی گفت ، "خود را از طریق سیم آویز بدون خم شدن آن جا داد" ، شان تأیید كرد كه ارتباط زیادی با اینكه چرا می تواند موشك بازی كند ، دارد. شان گون گفت: "می توانم بدون هیچ مشکلی صاف کنم و حتی راه بروم." "من فکر نمی کنم که بسیاری از بازیگران دیگر بتوانند بخش فیزیکی آن را انجام دهند."

 

گروت - وین دیزل ، کریستیان گودولسکی و اساتید تری

تصویر تقسیم شده از وین دیزل و دفتر اسناد رسمی تری

 

او فقط تا به حال سه کلمه صحبت می کند ، اما برای کار کردن یک تیم طول می کشد. احتمالاً بیشتر ما می دانیم Guardians of the Galaxy's Groot توسط بازیگر وین دیزل ابراز شده است. اما شاید شما نمی دانید که او تنها بازیگری نیست که معروف ترین درخت مارول را زنده می کند.

 

در سال 2014 Guardian of the Galaxy ، بازیگر لهستانی Krystian Godlewski بازیگر ارجاع دهنده حرکت برای Groot بود که در هنگام فیلمبرداری از کت و شلوار ضبط حرکت و یک کلاه بزرگ Groot استفاده کرد. در سال Avengers: Infinity War و پیگیریهای Avengers: Endgame ، تری نوتاری در سال ۲۰۱۸ نقش Groot را بر عهده گرفت و وظیفه مضاعف را به عنوان Beathoth Cul Obsidian با اندازه هالک به عهده گرفت.

 

به هر حال ، وین دیزل از شما می خواهد بدانید که تقریباً به راحتی فکر نمی کنید صدای گروت باشد. مطمئناً این امر برای دیزل بسیار دشوار خواهد بود که خطوط خود را فراموش کند ، اما چالشی وجود دارد که ممکن است در پرداختن به نقش در نظر نگیرید. دیزل به توتال فیلم گفت (از طریق CinemaBlend) مردم ممکن است به محدودیت های ذاتی در بازی Groot فکر نکنند. وی گفت كه وی فیلم نامه ای پنهانی را در اختیار دارد كه تمام گفت و گوهای واقعی گرو را دارد - یعنی آنچه كه گرو می گوید - "اما گرفتن این همه تنها راهی است كه می توانم بگویم" من گروت "هستم."

 

ما نمی دانیم که هودور با او همدردی زیادی خواهد کرد ، اگر چه شاید بقیه ما باید دو بار در مورد آسان کردن کار خود فکر کنیم.

 

توصیه شده

بعدی

بازیگرانی که از نقشهای عظیم مارول خودداری کردند

براندل استال برای Looper

توسط نولان مور

 

فرود نقش در یک فیلم مارول به معنای ستارگی بالقوه برای بازیگران تازه وارد ، محبوبیت جدید برای پیراهن های قدیمی ، و چک چربی برای هر کسی که مایل به تهیه یک کت و شلوار فلزی جالب است. اما علیرغم تأثیر مارول در تجارت فیلمهای مدرن ، همه بازیگرها علاقه ندارند ماسک بزنند و با ارتش بیگانه جنگ کنند. در حقیقت ، وقتی مارول به دنبال افراد مشهور در این لیست رفت ، همه آنها گفتند نه تشکر.

 

بیایید با راسل کرو شروع کنیم که فرصت بازی ولورین را در مردان X اصلی را رد کرد. در مصاحبه ای با دسترسی به هالیوود ، كرو توضیح داد: "من فقط كاری را انجام داده ام كه ​​توتم حیوانات آن گرگ بود ، آن شخص مكس در گلادیاتور بود. بنابراین من نمی خواهم دوباره با گرگ در ارتباط باشم." كرو در ادامه استدلال خود را روشن كرد ، و توضيح داد كه مردان ايكس "كاريكاتور است ، و من واقعاً در آن موارد نيستم". خوشبختانه برای طرفداران ابرقهرمانان در همه جا ، او برایان سینگر توصیه کرد که با هاو جکمن ، که قبلاً برای این قسمت استماع کرده بود ، به هیو جکمن بروید. در اینجا کمی جادوی فتوشاپ وجود دارد که به شما کمک می کند تصور کنید که اگر سرنوشت به شکلی متفاوت به نظر می رسید ممکن است کرو به نظر برسد.

 

داگری اسکات

گتی ایماژ

 

این روزها ، فیلم های مارول تقریبا تضمین شده است که تعداد زیادی را در گیشه به ارمغان بیاورند ، اما همیشه اینطور نبود. مردم به فیلم The Punisher یا کاپیتان آمریکا در سال 1989 اهمیتی نمی دادند ، و همه موافقند هوارد اردک یکی از بدترین فیلم هایی است که تاکنون ساخته شده است. خوشبختانه وقتی X-Men آن را روی پرده سینما گذاشت ، همه چیز برای مارول تغییر کرد.

 

به کارگردانی برایان سینگر ، X-Men با استقبال خوب مخاطبان و منتقدین روبرو شد و به عنوان فیلمی که باعث به وجود آمدن دوران مدرن فیلمهای ابرقهرمانی شد ، اعتبار دارد. نقش ولورین همچنین هوو جکمن را از یک مجری صحنه به یک لیستگر A هالیوود تبدیل کرد. اما به گفته این بازیگر ، این شانس خالص بود که او این مقام را در وهله اول بدست آورد.

 

در ابتدا ، داگری اسکات مردی بود که برای مجموعه ای از پنجه های آدامانتیم بود ، اما یک دردسر جزئی در برنامه ها وجود داشت. این بازیگر اسکاتلندی در حال بازی کردن شرور در Mission: Impossible II بود و متأسفانه برای اسکات ، تولید بیش از پیش برنامه ریزی کرد و او را مجبور به کنار کشیدن از تلنگر ابرقهرمان آینده کرد.

 

مت دیمون

گتی ایماژ

 

کشش هشت ساله بین X-Men و Iron Man یک دوره جالب در تاریخ Marvel بودري در حالی که برخی از فیلم های آنها مورد تحسین منتقدین قرار گرفتند - مانند X2: X-Men United و Spider-Man 2 که راجر ابرت از بهترین فیلم های ابرقهرمانان از سوپرمن سال 1978 نام برد - در مورد 2003 نیز وجود داشته است. Daredevil. در حالی که تلنگر بن افلک از نظر مالی خوب عمل کرد ، منتقدین آن را از هم جدا کردند. افلک وقتی در مورد این فیلم در سال 2016 پرسید ، پاسخ داد: "من از Daredevil خیلی متنفرم."

 

با این حال ، اگر بهترین دوست او ابتدا نقش را قبول کرده بود ، می توانست از آن شرمندگی صرفه جویی کند. همانطور که معلوم است ، به مت دیمون بخشی از Daredevil پیشنهاد شد ، و این یک معامله بسیار وسوسه انگیز بود. دیمون و افلک از بچه های هوادار Daredevil بودند که دیمون مت ماردوک را به عنوان "ابرقهرمان محبوب ما" توصیف کرد. اما وقتی ستاره فیلم به این پروژه نزدیک شد ، او تحت تأثیر فیلمنامه یا آشنایی کافی با کارگردان (مارک استیون جانسون) قرار نگرفت.

 

دیمون توضیح داد: "من فقط سعی کردم احساسات خود را از آن جدا کنم." ، آفلک "بیشتر یک فرد عاطفی" بود و نمی توان گفت نه. البته ، افلک به پشیمانی از این تصمیم رسیده است ، اما شکست Daredevil او را الهام بخش کرد تا فیلم ابرقهرمانی بعدی خود "درست" را بدست آورد. به همین دلیل است که او نقش Caped Crusader را در Batman v Superman: Dawn of Justice بر عهده گرفت. و در حالی که این فیلم مورد انتقاد منتقدین قرار گرفت ، عملکرد افلک ستایش نسبتاً خوبی را به دست آورد. امیدوارم فیلم انفرادی آینده او بتمن روزهای Daredevil را برای استراحت قرار دهد.

 

در مورد دیمون ، او اعتراف كرد كه اگر كریستوفر نولان فیلم را كارگردانی كند ، مایل است عینك مت مردوك را اهدا كند. البته ، نولان با DC Universe کاملاً در هم تنیده است ، بنابراین احتمالاً باریک بودن دیمون تاکنون از Hell's Kitchen دفاع خواهد کرد ، به خصوص که چارلی کاکس در حال حاضر چنین کار عالی را در سریال Daredevil نتفلیکس انجام داده است.

 

کوینتون 'داد و بیداد' جکسون

 

مدت ها قبل از ظهور کونور مک گرگور یا روندا روسی در صحنه حاضر شد ، کوینتون "داد و بیداد" جکسون یکی از بزرگترین ستاره های جهان MMA بود. جکسون پس از پیروزی در یک پایگاه هوادار خشمگین در سازمان ژاپنی به نام پراید ، راهی UFC شد و در آن جا چاک لیدل را شکست داد تا قهرمان سبک وزن شود. و با تمام آن شهرت ورزشی از هالیوود پیشنهادهایی ارائه داد. در سال 2010 ، جکسون بخشی از B.A. باراکوس در A-Team.

 

با این حال ، فقط یک سال قبل ، این جنگنده بخشی از X-Men Origins: Wolverine را خاموش کرده بود. فیلمسازان امیدوار بودند که Rampage بخشی از جان وریت را بازی کند که یک باشگاه بوکسور است و یک باشگاه بوکس را اداره می کند و سرانجام در مقابل آنتاگونیست فیلم Sabretooth قرار می گیرد. متأسفانه ، زمان آماده شدن برای دوره بعدی ، جکسون نتوانست از پس انداز خود برآید. به گفته وی ، "شما نمی توانید برای مبارزه و آموزش فیلم بکشید. تمرکز شما باید روی این نبرد باشد."

 

از آنجا که جکسون در دسترس نبود ، بخشی از جان وریت به will.i.am رفت. اما آیا جکسون تصمیم درستی گرفت؟ خوب ، این فیلم در گیشه خوب عمل کرد ، اما به طور کلی بدترین فیلم های X-Men محسوب می شود ، با نمره Rotten Tom گوگل 38 درصد. بنابراین شاید جکسون تصمیم عاقلانه ای بگیرد ، اما پس از آن ، این همه به این بستگی دارد که او در جنگ خود چطور فرار کرده است. طبق گفته نیوزلند هرالد ، فیلمبرداری برای این فیلم در اوایل سال 2008 در حال انجام بود ، كه احتمالاً به این معنی است كه جكسون برای مسابقه خود مقابل فارست گریفین تمرین می كرد.

 

این یک فکر بسیار دلهره آور است ، بنابراین فرض کنید که او در واقع برای دومین مبارزه خود در سال 2008 تمرین می کرد ، اتفاقی که با خاتمه دادن وی جنگنده رقیب Wanderlei Silva به سرما خورد.

 

جیانکارلو اسپوزیتو

گتی ایماژ

 

به مدت 30 سال ، Giancarlo Esposito کم ارزش ترین بازیگر در تجارت نمایش بود. این مرد در «آیا کار درست و تازه» اجراهای ستاره ای را انجام داد. او در نقش های كوتاهی اما به یادماندنی در فیلم The Usual Suspects و Malcolm X ظاهر شد. او تقریباً در هر نمایش تلویزیونی ، از Law & Order تا خیابان Sesame ، تقریباً در هر نمایش تلویزیونی كار كرد. اما شکست بزرگ اسپوزیتو در Breaking Bad رخ داد ، جایی که او تماشاگران را به عنوان سردترین و محاسبه گرترین پادشاه روی این سیاره به وحشت انداخت: Gustavo Fring.

 

Esposito از زمان روبرو شدن با والتر وایت ، کمی در ژانر ابرقهرمانان فرو رفته است و در فیلم های دی سی مانند پسر بتمن کارهای صوتی ارائه می دهد. اما در سال 2016 ، این بازیگر آن را کریستال (مت) روشن کرد که می خواست تکه ای از پای مارول را بخواهد. اسپوزیتو به Comicbook.com گفت: "من آن بچه ها را در مارول دوست دارم." "ما در تلاش بوده ایم تا بفهمیم چگونه می توان در مورد چیزی همکاری کرد." و این دوست داشتنی هر دو راه را پشت سر می گذارد ، زیرا به عنوان اسپوزیتو در یک برنامه تلویزیونی ناشناخته نقشی ارائه شد.

 

Bler Marnell از The Nerdist تئوریزه می کند Esposito به نقش Dominic Fortune در برنامه ABC ، ​​مارول بیشتر تحت تعقیب ارائه شد. (نمایش هرگز آن را پخش نکرد.) اما واقعاً ، هیچ کس به طور یقین نمی داند اسپوزیتو چه چیزی ارائه شده است. می توانست بخشی از Daredevil یا Luke Cage باشد ، اما اسپوزیتو اهمیتی نداد. همانطور که توضیح داد: "آنها برای بخش تلویزیونی خود چیزی به من آمدند ، پس فهمیدم که اگر چنین کاری را انجام دهم ، هرگز نمی توانستم این شخصیت را در بخش فیلم داشته باشم."

 

به نظر می رسد اسپوزیتو ترجیح می دهد با تونی استارک و استیو راجرز نسبت به مت ماردوک و جسیکا جانes پس از همه ، این است که در آن سهام بزرگ است. به علاوه ، چه کسی نمی خواهد با انتقام جویان (یا جنگ با) جنگ کند؟

 

جوزف گوردون-لویت

گتی ایماژ

 

با گذشت سالها ، زمزمه‌های زیادی درباره جوزف گوردون-لویت و جهان سینمایی مارول به گوش رسیده است. برخی ادعا کرده اند که این بازیگر برای هر دو Doctor Strange و Ant-Man در نظر گرفته شده است ، اگرچه گوردون لویت این شایعات را تکذیب کرد. گوردون لویت توضیح داد: "من درباره پروژه های آینده ام بسیار صحبت می کنم ، بنابراین اگر شما نشنیده اید که در مورد آن صحبت کنم ، این بدان معنی است که این چیزی نیست جز یک شایعه." با این وجود ، طبق گفته Deadline ، این بازیگر جوان برای بازی در نقش پیتر کوئل ، a.k.a. Star-Lord ، دزد دریایی فضایی خروس در Guardians of Galaxy بود.

 

نامهایی مثل جوئل ادگերտون و ادی ردمیاین نیز ظاهراً برای ضدقهرمان ضد تیره و تیز در نظر گرفته شده بودند ، اما اگر قرار است به جادوگران تجاری اعتقاد داشته باشید ، گوردون لویت به طرز باورنکردنی نزدیک به اشتراک گذاری صفحه با یک درخت صحبت و راکون عصبانی بود. به گفته Uproxx ، او بخشی از بازی را برای بازی در نقش شخصیت جانی در شهر سین شهر رابرت رودریگز: یک بازی برای بازی برای کشتن را رد کرد. اما در حالی که گوردون-لویت هرگز در مورد صحت این ادعاها اظهار نظری نکرده است ، یک بازیگر وجود دارد که اعتراف کرده است که نقش ستاره لرد را قبول کند ... یک پسر به نام کریس پرات.

 

به گفته پرات ، او در واقع بیش از حد ترسیده بود که بخشی از پیتر کوئل را امتحان کند. همانطور که ستاره کمدین تبدیل شده به اقدام ، توضیح داد ، او برای G.I امتحان کرده بود. سالها قبل از جو ، و جلسه استماع دقیقاً از بین نرفت. پرت گفت: "من به آنجا رفتم و در نیمه راه دیدم که چشمان کارگردان فقط لبه دار است." از این گذشته ، پرات "کمی سنگین" و "از فرم" خارج بود و نگران بود که وی ممکن است همان پاسخ جیمز گون و شرکت را دریافت کند. اما پس از خاموش کردن این نقش ، پرات تغییر قلب داد ، به همین ترتیب کار خود را با موفقیت در کار خود آغاز کرد و یک حق رای دادن جدید Marvel را به دست آورد.

 

اولیویا مان

گتی ایماژ

 

هنگامی که Deadpool در اوایل سال 2016 به سینماها رسید ، فیلمبرداران فیلم شوخ طبعی و شوخی خونین فیلم را به وحشت انداختند. این فیلم به سرعت بیش از 780 میلیون دلار درآمد کسب کرد ، و این فیلم را به فیلم برتر با ارزش R در همه زمان ها بدست آورد و 84 درصد از آن را در Rotten گوجه فرنگی به دست آورد.

 

X-Men: از طرف دیگر آخرالزمان چندان موفق نبود. این تیم ابرقهرمانی PG-13 تقریباً 540 میلیون دلار درآمد کسب کرد و با انتقاد منتج شد و 48 درصد از سالن های گوجه فرنگی را از دست داد. Grants، X-Men: آخرالزمانی با ضربات سختی روبرو شد ، اما هیچکدام از این آمارها دقیقاً مربوط به اولیویا مون نبود.

 

می بینید ، قبل از ثبت نام برای بازی در نقش Psylocke در فیلم برایان سینگر ، مون برای اولین بار به نقش ونسا کارلیزل ، دوست دختر "ترسناک" Deadpool پیشنهاد شد. اما وقتی به فرصتی برای بازیگری در کنار رایان رینولدز نزدیک شد ، مون به نفع بازی جهش دهنده اسپندرکس-کلاد ، این بخش را کم کرد. هنگامی که از او پرسیده شد چرا ، مون گفت که او علاقه ای به بازی دختر پیشکسوت ندارد. او نمی خواست "آب نبات چشم" باشد. درعوض ، او می خواست شخصیتی با "توانایی های قدرتمند" و مهارت های جنگ شدید باشد. خلاصه اینکه ، او می خواست قهرمان را بکشد ، نه او را ببوسد.

 

هنگامی که مون با اسکار اسحاق و مایکل فاسندر هماهنگ شد ، نقش کارلیز به مورنا باکارین رفت. برخلاف مون ، او ادعا كرد كه این شخصیت به مراتب بیشتر از "مضراب پریشانی" است ، و منتقدان بسیاری با ارزیابی او موافق بودند. اما دیگران با بازیگر آخرالزمان کنار رفتند و ونسا را ​​فردی توصیف کردند که "کمتر به یک شخصیت در فیلم شبیه بود و بیشتر به یک سمبل". بنابراین ، در حالی که X-Men شکست خورد و در حالی که Deadpool موفق شد ، شکست خورد ، امیدوارم Munn بتواند کمی از غرور و افتخار سینمای خود غرق شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 664
  • بازدید کلی : 1,728