loading...

فیلم باز حرفه ای

این لباس باعث جنجالی شد که طرفداران دوم نگاهی اجمالی به خود جلب کردند. فانوس سبز همه CGI؟ عکس های اصلی و تریلرهای اصلی این فیلم بسیار ناخوشایند به نظر می رسند ، اگرچه استودیو اصرار داشت که این صفحه نم

رایان رینولدز - فانوس سبز

مهزیار تخاصمی بازدید : 93 چهارشنبه 09 بهمن 1398 : 13:20 نظرات (0)

این لباس باعث جنجالی شد که طرفداران دوم نگاهی اجمالی به خود جلب کردند. فانوس سبز همه CGI؟ عکس های اصلی و تریلرهای اصلی این فیلم بسیار ناخوشایند به نظر می رسند ، اگرچه استودیو اصرار داشت که این صفحه نمایش شگفت انگیز به نظر برسد ، اما لباس انیمیشن به عنوان یکی از دلایل زیادی برای عدم موفقیت فیلم به طور گسترده نگهداری می شود. ستاره رایان رینولدز بعداً اعتراف كرد كه به گروه CGI اهمیتی نمی دهد. وی خاطرنشان کرد: منظور من این است که ساختن یک فیلم در جایی که در تمام مدت لباس کت و شلوار دستگیر دارید ، وحشیانه است. "من حتی تا اولین تریلر حتی نتوانستم کت و شلوار Green Lantern را ببینم. حتی هرگز نمی دانستم که چه چیزی به نظر می رسد."

 

فیلمسازان می خواستند چیز جدیدی را برای یک ابرقهرمان انجام دهند و نگلا دیکسون ، طراح لباس ، با این ایده آشنا شد که کت و شلوار قدرت او در بیرون از بدن است. . وی به یاد می آورد: "ما به معنای واقعی کلمه مانند آنچه شما در استودیو مجسم می کردید عمل می کردیم ، اما ما آن را با رایانه انجام می دادیم." "از بسیاری جهات ، ما همه اصول یکسان را دنبال می کردیم ، اما شما هرگز نتیجه ملموس را که از ساختاری که در یک خانه لباس انجام می دهید دریافت نکردید."

 

Rebel Wilson - Pitch Perfect 3

Rebel Wilson - Pitch Perfect 3

 

حتی قبل از این که Pitch Perfect 3 راهی سالنهای سینما شود ، این محصول به دلیل تبعیض احتمالی در برابر ستارگان به اندازه خود ، به دلیل تبعیض بالقوه ظاهر شد. Rebel Wilson عکسی از خود را بصورت آنلاین در کنار هم ستاره های بریتانی اسنو و کریسی فیت منتشر کرد؛ در حالی که دو نفر آخر لباس آستین دار داشتند ویلسون در آستین کوتاه بود. این عکس باعث شده تا اتهامات مربوط به تبعیض در اندازه ، تشدید شود از آنجایی که ویلسون یک مدافع عمومی برای یک تصویر بدن زن سالم بوده است.

 

این جنجال هنگامی شدت گرفت که مردم خاطرنشان کردند که استر دین ، ​​یکی از همبازی های ویلسون ، همچنین در عکسی که در فید اینستاگرامش منتشر شده است ، یک نسخه آستین مشابه از ملوان راه راه راه راه پوشیده است. سالوادور پرز ، طراح لباس ، سرانجام برای آزمایش و خاموش کردن آتش به توییتر رفت. پرز نوشت: "من به هر بازیگری اجازه می دهم که لباس خود متناسب باشد ، این انتخاب آنها بود". "Rebel ، Ester & Hana Mae آستین می خواستند." در عکس دیگری که توسط کلی جکلی ارسال شده است ، هر یک از ستاره ها با پوشیدن انواع سبک های مختلف در همان ملوان بالا دیده می شوند. به نظر می رسد که عکسی که در وهله اول بحث و جدال را برانگیخته است ، ممکن است خارج از متن باشد.

 

مارگوت رابی - تیم خودکشی

مارگوت رابی - تیم خودکشی

 

اولین نمایش بزرگ هارلی کوین در مجموعه خودکشی دیوید آیر یکی از بزرگترین قرعه کشی های فیلم بود ، به خصوص که مارگوت رابی در آن بازیگر شرور مشهور بود. مانند سایر شخصیت های کمیک بوک ، توجه بسیاری از رسانه ها به لباس فیلم او معطوف شد - به خصوص میزان حضور آن.

 

وقتی روبی در مورد لباس بغل بدنش از او سؤال شد ، روبی به نیویورک تایمز گفت "او شلوار جالبی را پوشیده است ، زیرا درخشان و سرگرم کننده هستند" ، اما این بدان معنی نیست که وی لزوماً از این تجربه لذت می برد. "به عنوان مارگو ، نه ، من دوست ندارم آن را بپوشم." "من هنگام ناهار من برگر می خورم ، و بعد می روید صحنه ای را انجام دهید که در آن تی شرت سفید خیس شوید و در یک تی شرت سفید خیس شوید ، خیلی چسبناک است ، و خودتان نسبت به آن آگاهی دارید."

 

آیر دیدگاه خود را ارائه داد ، گفت که "فکر نمی کند لباس های جین مناسب برای آن شخصیت باشد" و اصرار داشت که رابی درک کند "این بخشی از نمادنگاری است". او ممکن است یک نکته را داشته باشد: هارلی در ابتدا در بتمن کت و شلوار جیبی پوشید: سری انیمیشن ، اما با گذشت سالها ، کمد لباس او به دلیل تغییر شخصیت از یک جادوگر به یک نماد سکس در صنعت کمیک بوک تغییر کرده است. در حال حاضر او را به هالیوود ، شلوار داغ و همه راه است.

 

مرلین مونرو - خارش هفت ساله

مرلین مونرو - خارش هفت ساله

 

عکس های همه از ماریلین مونرو که در لباس مشکی آزاد با لباس سفید متوقف شده است در ایستگاه مترو ایستاده است. شات فیلمبرداری شده برای انتشار مونرو در سال 1955 با عنوان "هفت سال خارش" کاملاً عمدی بود - اما فیلمسازان تصور نمی کردند که چنین تحریکاتی ایجاد کند.

 

این یک نبوغ به وجود نیاورد تا بفهمد که فیلمبرداری مونرو در ملاء عام ممکن است حواشی برای The Seven Year Itch ایجاد کند ، بنابراین آنها در یک خیابان واقع در نیویورک شلیک کردند ، 100 عکاس را دعوت کردند و اجازه دادند جمعیت بیش از 2000 نفر این فیلم را تماشا کنند. عکاس جورج زیمبل در آنجا بود و گفت که جمعیت "50s وحشی" (نوعی شور و شوق و مودبانه تر از آنچه امروز از میان جمعیت می بینیم) رفتند هر بار که لباس مونرو پرواز می کرد. جمعیت عاشق مریلین بودند و او به راحتی عکس را دزدید ، اما یك مرد یقیناً هوادار شیرین کاری نبود.

 

ستاره بیس بال ، جو دی مگگیو ، همسر مونرو در آن زمان ، به طور غیر منتظره ای به مجموعه سرسخت رسید. پس از تماشای همسرش که از او غافل شده و از او هول شده بود ، وی تصمیم گرفت به همراه دوست و ستون نویس خود والتر وینچل را ترک کند. زیمبل با بیان این لحظه ، یادآوری کرد: "آنها خیلی علناً مرخص شدند و همه چیز برای خروج از آنها متوقف شد ... حال و هوای تغییر یافته در مجموعه وجود داشت و همه می توانستند آن را احساس کنند." طبق گزارش نیویورک تایمز ، مونرو و دی مگگیو پس از فیلمبرداری درگیر جنگ وحشتناکی شدند و روز بعد به مجموعه ، مونرو برای پوشاندن کبودی ها به آرایش نیاز داشت. گرچه دکتر آشکاراین تنها مشكل ازدواج نبود ، به نظر می رسید كاه شتر شكسته است ، زیرا مونرو سه هفته پس از صحنه بدنام تقاضای طلاق كرد.

 

در مورد لباس ، ویلیام تروویل ، طراح لباس ، تصور نمی کرد این خاطره انگیزترین قطعه او باشد. او مراقبت كرد كه به مونرو لباسي بدهد كه طبيعت شيرين و بي گناه او را منتقل كند ، در حالي كه هنوز هم اجازه مي داد كه جنسي او را بدرخشد. این لباس با قلاب فلزی پوشانده شده و در کرپ عاج ساخته شده است. به طرز عجیبی ، عاج از فیلم سفیدتر از سفید به نظر می رسد ، بنابراین هر شخصیت مریلین مونرو سالهاست که اشتباه می کند. علیرغم کار مفصل ، Travilla همیشه آنرا "لباس احمقانه" می نامد و به نظر نمی رسید همه هیاهو را درک کند.

 

کری فیشر - بازگشت جدی

کری فیشر - بازگشت جدی

 

بیکینی های فلزی پرنسس لیا از همان لحظه ای که در بازگشت از جدی شروع به کار کرد ، با یک طرفداران مرد نوجوان سری ستارگان جنگ آکورد فوری پیدا کرد. اما همه عاشق لباس "برده لیا" نبودند. در حقیقت ، بسیاری از بینندگان آن را به عنوان نمونه بارز در عینیت جنسی و رفتار جنسی در مورد سریال تنها شخصیت زن بارز در آن زمان نشان می دادند. کری فیشر ، که لیا را بازی می کرد و باید ده ها سال بحث و گفتگو در مورد لباس انجام می داد ، به دیزی ریدلی ، ستاره فیلم The Force Awakens هشدار داد ، "برده ای مثل من نباشی ... شما با آن لباس برده مبارزه می کنید. "

 

طراحان دو قطعه بدنام تأکید کرده اند که آنها هرگز قصد نداشتند که لباس این فیلم سینمایی شود. اگی Guerard Rodgers و Nilo Rodis-Jamero طراحی آثار هنری فرانک فرازتا را برای جلد شاهزاده خانم مریخ ساختند. جورج لوكاس این ایده را دوست داشت و از آنجا كه می خواست چیزی "ویژه" برای صحنه باشد ، آن را بدست آورد.

 

فیشر به دلایل بیشتر از یک مورد توجه بیشتری به مجموعه خود هنگام پوشیدن استپ جلب کرد. از آنجا که به معنای واقعی کلمه از فلز ساخته شده بود ، لباس در جای خود باقی نمی ماند. او به یاد می آورد: "پس از عکسبرداری ، مرد غرفه باید مرا بررسی کند." "او می گفت ،" خوب ، خوب است. بیایید برویم. "" گرچه فیشر ممکن است عاشق لباس آشکار نباشد ، اما او حاضر به قربانی شدن آن نشد. در طی بحث و گفتگو در مورد چهره های "برده لیا" ده ها سال بعد ، او به سرعت خاطرنشان كرد كه مدت كوتاهی این شخصیت در اسارت با كشتن جبا - با زنجیر خودش به پایان می رسد.

 

فیشر در توییتر گفت: "این زنجیره تنها مرا" بردگی "كرد ، تا اینكه من بتوانم از این چیزهای جالب استفاده كنم تا بتوانم SlUL SWUPLTON SUPERTONGUED SLUG را بكشم و او را به بی نهایت بچرخانم." مثل همیشه ، فیشر آخرین و بهترین حرف را داشت.

 

شاهزاده خانم مریدا - شجاع

شاهزاده خانم مریدا - شجاع

 

پرنسس مریدا از Brave به عنوان یکی از کمترین شاهزاده خانم های دیزنی دیزنی مورد ستایش قرار گرفته است. از امتناع او از ازدواج تا مهارت های شگفت انگیز تیراندازی با کمان و اصرار او مبنی بر اینکه موهای مجعد او آزاد است ، مخاطبان احساس کردند که مریدا یک قدم در جهت درست است - بنابراین وقتی دیزنی بعداً او را عروسک کرد ، ناامید کننده تر بود.

 

هنگامی که مریدا رسماً به عنوان یازدهمین پرنسس دیزنی معرفی شد ، این شرکت درمورد تصویر جدیدی از لیز اسکاتلندی حضور پیدا کرد و تعدادی از طرفداران راضی نبودند. نقاشی 2 بعدی به مریدا چهره ای باریک تر ، چشم های بزرگتر و ظاهری پر زرق و برق تر می بخشد. مدیرعامل شجاع ، بروندا چاپمن سخنان خود را كاهش نداد و گفت: "من فكر می كنم این كار ظالمانه ای است كه آنها با مریدا انجام داده اند. در ظاهر سکسی "بیا اینجا" و جنبه لاغر نسخه جدید وجود دارد. این وحشتناک است! مریدا ایجاد شد تا آن قالب را بشکند - برای اینکه دختران جوان را به یک مدل نقش بهتر ، قوی تر ، یک مدل نقش برجسته تر ، چیزی از ماده بدهد ، نه. فقط یک چهره زیبا که منتظر عاشقانه است. "

 

دیزنی در پاسخ به این بحث و گفتگو گفت: همه پرنسس ها هر از گاهی به ظاهر جدیدی داده می شوند و نسخه خاص Merida فقط یکی از بسیاری از موارد خواهد بود. این شرکت معتقد است كه این طرح را انتخاب كرده است زیرا مریدا می خواهد برای تاج گذاری ویژه "لباس بپوشد". این واقعیت که Merida از لباس پوشیدن در Brave متنفر است و در اولین فرصت از لباس فانتزی او جدا نمی شود ، ظاهراً در طراحی شخصیت نقش ندارد.

 

رایان رینولدز - X-Men Origins: Wolverine

رایان رینولدز - X-Men Origins: Wolverine

 

شما ممکن است آن را از حافظه خود مسدود کرده باشید ، اما رایان رینولدز قبل از Deadpool در Deadpool بازی کرد. متاسفانه ، در اولین سفر خود به عنوان شخصیت X-Men Origins: Wolverine ، فیلمسازان تصمیم گرفتند شجاعانه از هر کاری که می توانند انجام دهند برای توهین به طرفداران استفاده کنند. آنها کت و شلوار او ، از جمله ماسک او را از بین بردند ، و دهان او را خیاطی کردند - شخصیتی را که به معنای واقعی کلمه به عنوان "رحم با دهان" یاد می شود ، از نظر جسمی نتوانستند صحبت کنند. حتی کارگردان گاوین هود اعتراف کرد که Deadpool در فیلمش اشتباه کرد و توضیح داد که متناسب بودن شخصیت Deadpool در یک فیلم PG-13 دشوار است.

 

استودیوی ADI که جلوه های مخلوق را برای این فیلم به کار می برد ، ویدئویی را تهیه کرد که تمام قسمت هایشان از داستان Deadpool را توضیح می داد. این هنرمندان معتقدند این استودیو قصد ندارد Deadpool to به طور کامل در Wolverine شکل دهید ، فقط مجموعه ای از آنچه او می تواند در فیلم بعدی شود. یک هنرمند پیشنهاد داد: "اگر به عنوان یک Deadpool جنین فکر می کنید ،" ممکن است معنای بیشتری پیدا کند. "

 

گال گادوت - زن شگفت انگیز

گال گادوت - زن شگفت انگیز

 

اگر هر بار نیکل داشتید که لباس Wonder Woman باعث جنجال شود ، احتمالاً ده نیکل دارید. از بین کمیک ها به صفحه نمایش ، لباس ابرقهرمان DC با گذشت سال ها بارها مورد توجه قرار گرفته است ، بنابراین جای تعجب ندارد که از دومین گال گادوت که برای بازی Wonder Woman در DC Extended Univers وارد سیستم شده بود ، تعدادی از اندیشمندان و هواداران بلافاصله در مورد چقدر اشتباه او سر و صدا کردند. عملکرد او در Batman v Superman بسیاری را که ادعا می کردند خیلی نازک است و چهره قهرمان ندارد ، ساکت کرد اما بحث و جدال به همین جا ختم نشد. به نظر می رسید آخرین لباس آمازون نسبتاً مناسب بود ، هرچند که بسیاری از مردم از کفش ناراضی بودند — Wonder Woman مجبور است دور پا بکشد و پاشنه پا را به پاشنه پا بکشد ، که بسیاری معتقدند این موارد غیر ضروری بوده و تأکید بر تمایل جنسی بر قدرت دارند.

 

اگرچه ممکن است پاشنه ها عملی ترین چیز برای یک ابرقهرمان نباشد ، اما بقیه لباس های فیلم کاملاً فكر می شد. طراح مایکل ویلکینسون درمورد ایده های خود در مورد ظاهر امضای خود با Pret-a-Reporter صحبت کرد. وی به هواداران اطمینان داد: "ما می خواستیم چیزی فوق العاده نیرومند بسازیم و او را به عنوان یک جنگنده مشروع تصویر کنیم." "عشق زیادی وجود داشت که به همه جزئیات رسید و باعث شد او واقعاً مانند یک جنگجو قدرتمند و مشروع به نظر برسد." اکنون مردم به این شکایت رسیده اند که Wonder Woman موهای زیر مو ندارد - به نظر می رسد قهرمان هرگز استراحت نخواهد کرد.

 

برایس دالاس هوارد - دنیای ژوراسیک

برایس دالاس هوارد - دنیای ژوراسیک

 

اگرچه مخاطبان عموماً عمل دایناسورها و مردی را که از هیولاهای ماقبل تاریخ فرار می کرد ، دوست داشتند ، اما یک مشکل بزرگ در دنیای ژوراسیک وجود داشت: پاشنه های برایس دالاس هاوارد. هوارد بازی کرد کلر ، یک مجری بلند قامت است که به پایان می رسد در گل و باران ، و بتن مرطوب در حال اجرا است و هرگز برای لحظه ای پمپ های برهنه خود را از دست نمی دهد. حتی در هنگام فرار از یک T-rex ، این پاشنه ها روی پاهای او چسبیده اند. دشوار نیست بدانید که چرا مخاطبان مشکلی داشتند: پاشنه کفش در این شرایط بدترین کفش ممکن برای پوشیدن است و پمپ ها باید از جادو ساخته شده اند زیرا هرگز نزدیک به سقوط در هیچ یک از ماجراهای خارج از جاده او نبودند.

 

اما هوارد از این انتخاب دفاع کرد و به یاهو گفت! اخبار ، "من بهتر است که وقتی کفش روی پاهای خود را دویدم ، دویدم. بنابراین این دیدگاه من در مورد آن است. فکر نمی کنم او آپارتمان هایی را با خودش به همراه داشته باشد. برای من ، واقعاً منطقی بود که او در آن شرایط بسیار غیر منطقی قرار بگیرد زیرا او به جنگل تعلق ندارد و با این وجود خودش را در آنجا می یابد و باید سازگار شود. " این که پمپ ها را دوست دارید یا نه ، باید از توانایی هوارد در اجرای آنها بدون شکستن مچ پا تحت تأثیر قرار بگیرید.

 

سیلوستر استالونه - قاضی درود

سیلوستر استالونه - قاضی درود

 

قاضی درود به دلایل مختلف کمتر از عالی است ، یکی بودن اوقات زیادی برای رابر اشنایدر و دیگری مسخره کردن شیوه سیلوستر استالونه که "من قانون هستم!" اما برای طرفداران دیرینه شخصیت ، این بدترین اتفاق نبود.

 

در کمیک ها ، قاضی درود به طور معروف هرگز کلاه خود را از دست نمی دهد ، اما سیلوستر استالونه آن را در کمتر از 20 دقیقه از دست می دهد. ایده اصلی کارگردان دنی کان برای نگه داشتن تاری ، خشونت و NC-17 بود. او می خواست این فیلم به کمیک ها نزدیک شود و از کلی لحن طنز برخوردار باشد. از طرف دیگر استالونه یک کمدی صاف و دلپذیر می خواست. به گفته کانن ، استالونه بازنویسی های بی شماری را می خواست و همیشه به خنده های بیشتر فشار می آورد. به علاوه ، او دید کمتری از شخصیت خود داشت. "داد؟ یک مدل نقش؟ شما باید شوخی کنید! این مرد مهره است!" علاوه بر ایجاد تغییرات در فیلمنامه ، استالونه در مد شخصیت نیز حرفی برای گفتن داشت.

 

همانطور که استالونه می خواست طراح لباس مد باشد ، لباس های فیلم تا حدی توسط اما پرته و جیانی ورساچه طراحی شده اند. ظاهرا ، ورساچه فکر می کرد که آینده بر روی متن های مختلف اجرا شود ، زیرا آنها به شدت در طرح های اصلی و بلااستفاده او ظاهر می شوند. آلن گرانت ، نویسنده طنزهای Dredd ، گفت: "داستان وابسته به استالونه بود ، که به نظر من خود را خیلی جدی می گیرد." وقتی کارل Urban به عنوان ستاره راه اندازی مجدد 2012 2012 Dredd اعلام شد ، بلافاصله به هواداران اطمینان داد که می خواهند کلاه ایمنی را ترک کنند.

 

مورین اوسالیوان - تارزان و همسر او

مورین اوسالیوان - تارزان و همسر او

 

تارزان همیشه در لباسهای پارچه ای در اطراف جنگل پرسه می زند و هیچ کس به نظر نمی رسد. اما هنگامی که مورین اوسالیوان یک گروه مشابه را برای بازی در نقش جین در تارزان و همسرش در سال 1934 اهدا نکرد ، باعث یک عصبانیت شد. O'Sullivan ، با بازخوانی نقش خود از Tarzan the Ape Man ، دو سال پیش ، یک دامن کوچک و دامن بسیار آشکار پوشید. لباس بد جین همه فیلم بود و بسیاری از خانمها را بیرون زد.

 

مورین اوسالیوان اظهار داشت که فیلمسازان خواهان حساسیت هستند. در ابتدا ، جین گوین بودg به هیچ وجه سینه بند یا بالایی نداشته باشد و پوشیده از برگهای استراتژیک و چنین مواردی باشد. این نتیجه ای نداشت وقتی سرانجام اوستالیوان لباس خود را گرفت ، احساس كرد كه كاملاً خوب است و هیچ وقت تصور نمی كرد كه این رسوا تلقی شود. او به یاد می آورد: "اما این باعث چنین طغیانی شد." "نامه ها وارد شدند ... هزاران زن که به لباس من اعتراض می کردند. ... به من انواع مکانهایی ارائه شد که بتوانم به شرم خود بروم و از عموم بی رحمانه ای که آماده پرتاب سنگ به سمت من بودند ، در شرم بروم. "

 

دفتر Hays (جایی که فیلم ها برای جلوگیری از بی حرمتی سانسور شدند) به همان اندازه عصبانی بود. در تمام دنباله های بعدی ، جین لباس بسیار سنتی تری به تن کرد. تارزان و همسر او یکی از آخرین فیلم های پیش کد بودند که نشان از نگاه اجمالی آخر بچه ها و پسرهای جوان ران بالا را برای مدتی در سینماها می دید.

 

تیدا بارا - کلئوپاترا

تیدا بارا - کلئوپاترا

 

هنگامی که فکر می کنید یک لباس صحنه و لباس برای 1917 خیلی مبهم است ، احتمالاً دختری را تصور می کنید که کمی مچ پا را نشان می دهد. اما Theda Bara در کلئوپاترا در سال 1917 برخی از لباس های آشکار سطح کهربا را پوشید. نکته مهم فروش فیلم 50 تغییر لباس جداگانه بارا بود ، و گرچه همه لباس ها رسوا نبودند ، اما تعداد کمی از آنها وجود داشت که اندکی برای تخیل باقی مانده بودند. در بررسی نیویورک تایمز آمده است: "[لباس] با دوره ای کاملاً مطابقت دارد که احتمالاً باعث شده نظر کمی ایجاد نشود."

 

اما بارا به دنبال هیجان ارزان نبود. او به نقش و نگار عمیق پرداخت و طبق گزارش با موجی مصری شناسی در موزه متروپولیتن برای تحقیق در مورد جزئیات معتبر لباس و جواهرات آن دوره همکاری داشت. بارا با لباسها متوقف نشد ، او کاملاً روح روح کلئوپاترا را پر کرد. "این یک تئوری صرفاً در ذهن من نیست. من دانش مثبتی دارم که من تناسخ کلئوپاترا هستم. من کلئوپاترا را زندگی می کنم ، کلئوپاترا را نفس می کشم ، من کلئوپاترا هستم."

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 1,715